רן דנקר הוציא סינגל חדש "מלכת הרחבה" ושוחח עם איריס קול ב-103fm על יחסו לנושא המגדרי, על מפגש המעריצות שערך ועל השאלה המפתיעה שהגיעה בעקבותיו.  

תחילה, הוא שיתף בתחושותיו ממפגש שערך עם מעריצות, שלהפתעתו לא הגיעו אליו גברים כלל, אך ציין: "בהופעות שלי, לעומת מפגש מעריצות/מעריצים, הקהל מאוד מגוון, יש גם קהל מבוגר".


לדבריו, "זה באמת מפתיע גם אותי ואני אפילו העליתי את השאלה הזאת בזמן מפגש המעריצות, ואמרתי להן, 'זה מפתיע אותי ומפעים את ליבי, העניין הזה שאתן באות וכל כך אוהבות ובעניין'".

עוד אמר: "הבנות האלה מכירות את כל השירים, לא רק את הלהיטים. הן מכירות את האלבום הקודם שלי, הן מצטטות טקסטים שהם גם לגברים, טקסטים על אימא שלי, זה דבר מאוד לא קונבציונלי עבורי ומוזר כי הן גם נורא צעירות. הן אומרות 'אנחנו פשוט אוהבות אותך ואת מה שאתה מייצג'", והוסיף: "זה מחמיא לי כי זה בעצם באמת אומר שמשהו באמת שלי באמת מדבר אליהן".


בהמשך סיפר על אירוע מעניין שקרה לו בזמן המפגש. "מישהי קמה ואמרה, 'אני רוצה לחלוק איתך משהו, אני בת 15 ויצאתי מהארון כבי סקסואלית, לא ידעתי מה זה לפני כן, ואני רוצה להגיד לך תודה. זה עזר לי מול המשפחה שלי ומול החברות', וכל הקהל קם ומחא לה כפיים", אמר דנקר.

הזמר המשיך להתייחס ליחס הצעירים ללהט"ב, וסיפר: "יש לי חבר טוב שהוא סגן ראש עיריית אור יהודה והוא מנכיח כבר משהו כמו 4 שנים שיח להט"בי בעירייה. בשנה הראשונה זה היה מזעזע ונורא קשה, והיום, 3 שנים אחרי, בחודש הגאווה, העיר נצבעת בכל מיני תכנים של גאווה ויש שם הרבה יותר שיח על זה", והוסיף: "והוא מספר שכמות המקרים שיש נגד להט"בים ירדה בחצי. זה מדהים בעיניי".

עזר בעריכת הכתבה: אמיתי דואק