"לפעמים כל מה שצריך זה שמישהו יאמין בך ושאת תאמיני בעצמך", אמרה נועה קירל, הזמרת הישראלית שנתנה השראה לעשרות אלפי ילדים, ילדות, בני ובנות נוער, בעיצומו של מופעה הבומבסטי אמש בפארק הירקון. לאחר מכן, היא שרה את "יש בי אהבה" ובאמצע עצרה, דמעה מהתרגשות והמשיכה לחיבוק הקהל. 

בלי פלייבק: נועה קירל נתנה בראש כמו כוכבת פופ אמיתית

סצנה אנושית זו סיכמה בעיניי את הופעתה ותופעתה (אותה אי אפשר בשום אופן לסכם) כמישהי אנושית, מחוברת לקהל ולעצמה ומרשה לעצמה להתפרק. גם אם זה בפארק הירקון בפני 33 אלף איש. המופע אמש המליך באופן ממלכתי בעיניי את נועה קירל למלכת הפופ הנוכחית של ישראל, לסופרסטארית של המדינה, זו שעשתה רשמית את המעבר מאלילת ילדים ונוער לאלילת הקונצנזוס.

בתחילת ההופעה הבטיחה קירל לקהל כי תעשה הכל על מנת שההופעה תהיה מושלמת – וכך קרה. היה במופע כל מה שמרכיב מופע פופ בינלאומי מדרגה ראשונה: פירוטכניקה מורכבת ומשוכללת, תפאורה שזזה בקצב מסחרר, זיקוקים, לשונות אש, סוללת רקדנים ורקדניות, כוריאוגרפיה הדוקה לכל נאמבר, תזמורת כלי נשיפה, גיטרה, בס, בוזוקי, קלידים ותופים ואקוסטיקה ברמה גבוהה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

נועה קירל, ההופעה בפארק הירקון  (צילום: עומרי סילבר)
נועה קירל, ההופעה בפארק הירקון (צילום: עומרי סילבר)

קירל הגיעה מוכנה מאד, ולמרות שהתפרקה באחד השירים מהתרגשות, היא טרפה את הבמה בנונשלנטיות ובכריזה טבעית, הציגה יכולות ואיכויות קוליות מעולות, שלטה באופן אבסולוטי בקהל ושיתפה אותו בחלק מהשירים ונעה במימיקה מדוקדקת לכל שיר ושיר, כמו שיחקה בקליפ – רק ב'לייב'.

המופע עצמו כלל את כל הלהיטים של קירל, החל מ"פאוץ'" שפתח את המופע ומשם שרשרת הלהיטים: "פעמון", "מיליון דולר", "טרילילי טרללה", "קילר", "יהלומים", "שלושה בנות", "אמבולנס", "פנתרה" החדש, "מאושרים", "טיקיטאס", "חצוף", "bad little thing" , "please don't Suck" ועוד רבים וטובים.

כמיטב המסורת במופעים מהסוג הזה, קירל אירחה שלל אמנים: סטפן, אושר כהן, שחר סאול, איתי גאלו, אילן פלד, והפתעה: הזמרת האמריקאית Gayle במגה להיט שלה "Abcdefu"  שביצעה עם קירל כמו גם את  Thought About Tht, זה אגב ביקורה הראשון של הזמרת בישראל.

מי שחיממה את המופע הייתה ואלרי חמאתי, בחירה די חלשה בעיניי. חמאתי זמרת מצוינת ונתנה הופעה מעולה אך אין לה מספיק להיטים מוכרים וציפיתי למופע חימום יותר רציני ואטרקטיבי בשביל להרים את האווירה ולהדליק מנועי ציפיות הקהל. עוד עניין שדי הרגיז אותי היה שחמאתי עלתה בשעה 20:00 וכשסיימה הקהל נאלץ לחכות 40 דקות עד שקירל תעלה, זמן המתנה ארוך ומייגע מדי לטעמי.

ההופעה עצמה הייתה מעין הכנה או טבילת אש משמעותית של קירל לבמות הבינלאומיות כשהבמה הרצינית הקרובה הולכת להיות בע"ה באירוויזיון 2023. אם תיתן שואו כמו שנתנה אמש בפארק – יש לנו סיכוי די טוב להתברג במקום גבוה (וייתכן אף לזכות).

אם לאפיין את הקהל שהגיע אז רובו הורכב מהורים וילדים קטנים אך גם מזוגות צעירים, חבורות של בני נוער וגם כמה מבוגרים. כולם, כנראה, הגיעו לראות את הסנסציה ההיסטרית ושמה נועה קירל, ולפי צרחות ושאגות הקהל הנלהב הצועק בעל פה את מילות כל השירים – התופעה מוצדקת.