בשעה 22:35 הוא פרץ לבמה עם להקתו בשיר "לא להיות לבד", כששאגות הקהל הרעידו את המתחם. יהונתן מרגי, זמר, יוצר ודוגמן מצליח, הופיע אתמול (חמישי) בהאנגר 11 בתל אביב מול אלפים בחסות מותג האופנה Twentyfourseven ובהחלט השאיר טעם של עוד.

אחרי שני שירים מקפיצים נוספים, הוא הודה לאלפי המעריצים שהגיעו: "הולך להיות לנו ערב מדהים ביחד. בואו נתחיל". המופע המשיך ברצף קצת יותר רגוע, כשהוא שר את "פלוס אחד", לא לפני שסיפר שכתב אותו על נערה שיצא עמה בתיכון. הקהל הנלהב ליווה את מרגי בעל-פה לאורך כל השיר באנרגיות מטורפות. שיר נוסף הקדיש הזמר לאביו, פדי מרגי, שהיה נוכח בקהל: "כל מי שמכיר אותי יודע שהמשפחה שלי היא מה ששומר עלי מאוזן, ואבא שלי במיוחד. גם בקריירה יש עליות וירידות ועוד ממהתחלה הוא היה המגן שלי מכל העולם, מהתגובות הרעות ומהשאר".

הקהל הריע מהתרגשות (צילום: מעריב אונליין)
הקהל הריע מהתרגשות (צילום: מעריב אונליין)

הוא המשיך עם "דיבור נגוע", "מדגסקר", "מה יהיה" והסעיר את המעריצים עם שיר חדש שנקרא "Lie like this" שישוחרר בשבוע הבא. לאחר מכן, איך לא, הגיע "סגול בהיר", "Suck's to know you" האייקוני, ולהיטים נוספים שהקפיצו את כולם. בשעה 00:07 מרגי הודה למעריצים המדהימים שהגיעו להופעה שלו וסיכם את הערב עם הלהיט "אנג'ל". אמנם לא מדובר בקהל שמנה 33 אלף איש, אך אי אפשר היה להתעלם מהעוצמות שהיו במקום. 

כמו כוכב רוק, יהונתן מרגי על במת ההאנגר (צילום: מעריב אונליין)
כמו כוכב רוק, יהונתן מרגי על במת ההאנגר (צילום: מעריב אונליין)

תדמית הילד הטוב תמיד תישאר איתו (צילום: מעריב אונליין)
תדמית הילד הטוב תמיד תישאר איתו (צילום: מעריב אונליין)

דקות אחרי שירד מהבמה, שאלנו את מרגי מה יש לו לספר לנו על הקריירה שהחל לבנות לעצמו בחו"ל, הוא ענה: "לגמרי יש למה לחכות. אני בעצמי כבר לא יכול לחכות, אבל זה קורה. אני מאוד מתרגש כי מבחינתי זה כמו התחלה של מסע שאני עובר עם עצמי". בחוצפתנו, הצבנו בפניו את דעתה של מתמודדת הריאליטי "האח הגדול", טליה עובדיה, ושאלנו מה הוא חושב עליה. הוא צחק וענה: "נכנסנו לפני כמה שבועות לאח הגדול והיה סופר מצחיק ומעניין ומרגש. יצא לנו להופיע להם שם עם כמה שירים וגיטרה אקוסטית ושם זה הסתכם".

כידוע, נועה קירל נבחרה על ידי התאגיד לייצג את ישראל באירוויזיון שייערך בבריטניה במאי 2023 (בעקבות הפלישה לאוקראינה). מרגי התחרה בעבר בתחרות "הכוכב הבא לאירוויזיון" והעפיל לשלב הגמר אך הגיע למקום השני אחרי נטע ברזילי. שאלנו אותו האם הוא עדיין חולם לייצג את ישראל בבמה הענקית, ומה הוא חושב על הייצוג של האקסית המוכשרת. הוא הסביר: "זה לא משהו שאני חושב עליו בכלל, במיוחד לא עכשיו אחרי שירדתי מהבמה של ההאנגר וכל האנרגיות עדיין באוויר. אבל אני מאחל לנועה המון בהצלחה, אני חושב שהיא בחירה מדהימה לייצוג הזה".

אחרי שירד מהבמה, מרגי ענה לנו על השאלות שלנו (צילום: מעריב אונליין)
אחרי שירד מהבמה, מרגי ענה לנו על השאלות שלנו (צילום: מעריב אונליין)

הקהל ברובו היה מורכב מנערים ונערות, כמה הורים מלווים עם ילדים קטנים וזוגות צעירים. ניכר היה כי הקהל המגוון יצא די מרוצה. אנחנו התרשמנו לגמרי לטובה.