עברי לידר הצליח להפתיע אותנו עם סינגל חדש בשם "רק בשמחות", שמסכם יפה את עונת החתונות. לאחר שיתוף פעולה מוזיקלי מרגש עם ג'ורדי, רון ביטון, ואיתי שמעוני סיפר לאיריס קול ברדיו 103fm על המשמעות מאחורי צמד המילים "רק בשמחות", החיבור הטבעי עם ג'ורדי, וגם: איך הוא קיבל את הצעת האירוסין שלו מבן זוגו?

בראש ובראשונה ניסה לידר לנתח את המשמעות של המשפט רק בשמחות, ואמר: "אנחנו מנסים לחשוב על כל המסביב של המשפט 'רק בשמחות'. הכוונה שלנו היא השמחות עצמן, הדרך שבה אנחנו מיישמים את המשפט הזה. הדבר הזה של ה'שופוני', אני כבר לא בטוח שהדבר הזה הוא רק ישראלי, הוא עניין שקורה בחלקים נרחבים מהעולם".

באשר להצעת הנישואין, שיתף לידר: "הייתה טבעת שאני עונד הרבה זמן, והלוקשיין היה במלון המלך דוד בירושלים. זה המלון האהוב עליי. האמת שהופתעתי, זה היה מפתיע. אנחנו צוחקים לפעמים שכן, נחפש מקום מאוד מאוד מאוד מוגזם. נגיד, יש בדרום אולם כזה שהוא כמו טרויה. נבוא על סוסים לבנים, ואולי נלבש כזה שיריונים ממתכת, שיהיה לנו נוח לרקוד", צחק לידר.

בהמשך דיבר על כל הקונספט של אירועים בישראל, ואמר שזה מתחיל מ'יא בוא נתחתן בחתונה קטנה ומצומצמת, ורק שלנו', ונגמר באירוע של אלף איש. לדבריו, לא כל הקהל באירוע באמת מצליח לחוות את החתונה. יש מי שנהנה עד הסוף, ויש מי שרק רוצה ללכת הביתה.

בסינגל החדש החליט לידר לשתף פעולה עם ג'ורדי, וסיפר על הקשר ביניהם. "זו הפעם הראשונה שאנחנו עובדים יחד. אנחנו מדברים על זה משנת 2016. איך שהוא נכנס לחיים שלנו מאוד התלהבתי מהכישרון שלו וממנו, ותמיד דאגתי להגיד לו את זה. כשהוא היה מוציא משהו שהגניב אותי הייתי אומר לו שהוא גאון, והוא היה מציע שנעשה משהו ביחד. שנינו אנשים קצת עסוקים, ואיכשהו זה לא קרה. הימים עברו, ואז בחצי שנה האחרונה אמרנו 'די מספיק עכשיו אנחנו עושים. הנה היומן, בוא נקבע'. האולפן של ג'ורדי נמצא בקריות, וכשנוסעים אליו זה כמו לעלות לרגל", הודה לידר, "יש באולפן הזה אווירה ממש מיוחדת. ישבנו ארבעה אנשים והישיבה שם נטולת אגו לחלוטין, מאוד כיפית".

לסיום התייחס להחלטה של סטטיק ובן אל לפרק את היחסים המוזיקליים ביניהם, ואמר: "אני חושב שזה טבעי. לדברים האלה יש אנרגיה משלהם, והם החזיקו מעמד הרבה מאוד זמן, ועשו דברים יפים ומצליחים".

עריכה: עדן בן ארי