לפני חודש וחצי יצא כוכב הפופ הישראלי, מרגי, לקריירה בינלאומית עם השיר "Sucks To Know You", שמדבר, איך לא, על כמה הוא כועס על האקסית שלו, שבמקרה, גם יצאה לקריירה בינלאומית. אחרי שהשיר הגיע לנתוני השמעה יפים, מרגי משחרר את השיר השני שלו.

חולצות בטן ועגילי פנינה: הלוק החדש של מרגי מעורר סערה
אלו הדברים שהיו למרגי להגיד על ייצוגה של נועה קירל באירוויזיון

היום (חמישי), משחרר מרגי את הסינגל השני שלו באנגלית "Lie Like This", אשר הופק על ידי מרגי, אורי רוסו, סייג' סקופילד, שון סולימר והמפיק המוזיקלי האמריקאי מייק דין, שעובד בין היתר עם השמות הכי גדולים בתעשיית המוזיקה הבינלאומית, ביונסה, קניה ווסט, ג'סטין ביבר, מדונה, טראביס סקוט ואחרים.

את השיר כתבו והלחינו: מרגי, נגה ארז ואורי רוסו. הקליפ צולם בקרואטיה בחודש מאי האחרון ובוים על ידי עומר בן שחר, ישראלי שגר בלוס אנג'לס וסומן בין הבימאים המבטיחים בארצות הברית.

מרגי אמר על השיר כי "הוא נכתב על תקופה שהייתי בה הרבה יותר נאיבי. גם כשעמוק בפנים ידעתי שדברים בחיים שלי לא נכונים בשבילי, העדפתי לטמון את הראש בחול ולהאמין שהכל בסדר ואני אהיה מספיק חכם וחזק כדי לתקן הכל". 

"זה בא לידי ביטוי בכל מערכות היחסים שלי בתקופה הזו", הוא הוסיף, "במערכת היחסים שלי עם התקשורת, בעבודה, עם המשפחה והחברים וכמובן בזוגיות. בקליפ האוטו הוא המטאפורה למערכת יחסים, ואפילו כשהוא מתהפך, עולה באש ומסכן אותי, אני מתעלם מהבעיה וממשיך לנסות לתקן את המצב".