אחת המשתתפוחת הבולטות בעונה הנוכחית של "הכוכב הבא" הייתה אריאל סגל בת ה-28. ביום היא היועצת הפרלמנטרית של חברת הכנסת מירב בן ארי, ובלילה – זמרת מחוננת שחולמת לשלב בין מסדרונות המשכן הכי מעניין בישראל לבמות ולקהל. אביה נפטר כשהייתה בת 5, ובגיל 18, גם אמה שגידלה אותה כמעט לבד הלכה לעולמה. השיר 'תראי אותי' שכתבה, שהוא מעין מכתב לאמה שלא זוכה למענה, כבר כבש מיליון צפיות יוטיוב מאז יציאתו.

אחרי שכבשה את השופטים ואת הקהל בבית באודישן בלתי נשכח ב"כוכב הבא", כשביצעה את השיר המקורי "תראי אותי", היא נפלה בשלב השני של התוכנית, אבל לא נתנה לזה לעצור את התוכניות שלה. ולאחר שלושה סינגלים מאלבום הבכורה שנכנסו לפלייליסטים רשמיים בספוטיפיי ובאפל מיוזיק, ועוררו עניין רב וביקורות משבחות בתקשורת; היא משחררת היום את "מכורה", סינגל רביעי מתוך אלבום הבכורה שצפוי לצאת בתחילת שנת 2023.

עם השפעות של פופ ואר-אנ-בי מחו״ל, הרמוניות של להקות הרוק הגדולות של פעם, וביט של שנת 2022, הריליס החדש מבית היוצר של סגל, מביא למוזיקה הישראלית בשורה מרעננת בצבע שהוא רק שלה.

אריאל סגל (צילום: גל קדוש)
אריאל סגל (צילום: גל קדוש)

אריאל, בת 28 מתל אביב, היא מסוג האמניות שמעורבות בכל חלקי היצירה – מכתיבת השיר, המילים והלחן, דרך ההפקה המוזיקלית, ועד לבימוי והתסריט של הקליפ ועריכתו. ביצירתה היא נוגעת תמיד בחוויה האנושית-נשית-עירונית שלה. "מכורה" מביא את קולן של נשים עצמאיות צעירות רבות בתקופה הזאת, שחשות סתירה בין הרצון לא להיות תלויה, לבין הביחד היפה, ולפעמים גם הקשה.

״מה שווה האהבה? אם אאבד את עצמי לא אמצא אותך | לפעמים מעדיפה לבד | אבל כיף לנו יחד אז אני משחררת ת׳פחד לעכשיו״. את הטקסט כתבה סגל ללחן שיצרה עם המפיק המוזיקלי אריאל טוכמן (עברי לידר, עידן חביב, לירן דנינו, עומר אדם ועוד), שגם הפיק את השיר. הסינגל החדש מלווה בקליפ, בו מככבת סגל לצד רקדנים מהלהקות המודרניות המצליחות בארץ, באווירת תל אביב פינת אופוריה.

מזה שנים סגל יוצרת ומשתפת פעולה עם גדולי הזמרים והמפיקים בישראל. היא כתבה שירים עבור יובל דיין ("דמעות שקופות"), לירן דנינו ("כשהזמן יעבור"), ספיר סבן ("נרד אל הים") ועוד. בנוסף, השתתפה באלבומו של דודו אהרון, "השמחה שלנו", בדואט "כמו ילדים". ביחד עם המפיק המוזיקלי אריאל טוכמן, השניים יוצרים יחד סאונד ייחודי ושונה בנוף המקומי, שמתכתב עם שנות התשעים תוך שמירה על מקוריות וחדשנות. הם מושפעים הן מאמנים עכשוויים (פרנק אושן, בילי אייליש) והן מהקלאסיקות המודרניות של המוזיקה הישראלית לדורותיה. בהגשה נקייה ורכה, אך בו בזמן מלאת עוצמה, וללא פילטרים או צנזורה עצמית, סגל מביאה קול נשי חדש ואמיץ לסצנה המקומית.