עומר אדם, האיש והאגדה שיצר את הביטויים 'היא רק רוצה לרקוד', 'הלו הלו משטרה, יש פה שוד הלילה' וכמובן, איך לא, 'תפתחו ת'סטורי', הוא ללא כל ספק אחד הזמרים המצליחים במדינה. זה בדיוק הזמן לתת לו כבוד עם ספיישל חגיגי בכיכובו בשלבים המאוד מתקדמים של 'הכוכב הבא', כשרק עשרה מתמודדים נותרו עד לגמר הגדול בעוד פחות מחודש, אבל מי סופר. מוכנים? 

ראשון עלה ינאי בן חמו עם ביצועו ל'נמס ממך', והצליח להמיס אותנו ואת השופטים, כמו תמיד, ולזכות ב־73 אחוזים מכובדים למדי. מאחר ושוב הגענו לשיטת הכיסא החם, גם אתמול, הוא חיכה על הכורסה המלכותית עד שאחד מחבריו יקבל פחות ממנו. כרמי גלסנר לא עשה זאת והותיר אותו יושב, אבל הגיע עם 'אוהבת אותי אמיתי' ל־80 אחוזים, בביצוע רומנטי במיוחד לבת זוגו שישבה בקהל. 

מיטב שרמן (צילום: צילום מסך קשת 12)
מיטב שרמן (צילום: צילום מסך קשת 12)

שלישית הייתה ליבי פנקר, שחזרה לסבב שני ומוצלח בריאליטי מוזיקלי אחרי ימיה ב'בית ספר למוזיקה' אי שם בגיל 10. בערב המיוחד הזה, שהוקדש כולו לעומר אדם וללהיטיו לאורך השנים, ביצעה את שירו המרגש 'בסוף הכל חולף', והרימה את הרף עם לא פחות מ־93 אחוזים. ים גרוניך שעלתה אחריה החליטה לגוון מעט, והלכה על 'אחרי כל השנים' בגרסה האנגלית, ביצוע שזיכה אותה ב־67 אחוזים בלבד ובסופו של דבר גם היה האחרון שלה. 

אחרונה וחביבה במיוחד הייתה מיטב שרמן. האישה והקול העוצמתי, הרוק הבועט, והאיכויות של הכוכבת מהרגע הראשון שעלתה על הבמה המכובדת. אין לי ספק שהרבה צופים, כולל אני, שאלו את עצמם איך היא תצליח להפתיע אותנו, ואיזה שפן תשלוף מהכובע הפעם כדי לשלב את חיבתה לרוק כבד עם הפופ הים תיכוני המקפיץ של אדם. 

תנו לי לומר לכם דבר אחד – היא עשתה זאת כמו שאף אחד לא ציפה, וזה היה פשוט מדהים. מכל השירים בחרה מיטב את 'חצי דפוק', שהפך להמנון בערך בכל מקום שרוצה שהקהל שלו לא יפסיק לרקוד לשנייה. התוצאה הסופית? בלדת רוק מפתיעה, בדיוק כמו לגלות עשרים שקלים בכיס הפנימי של המעיל. אם לא הקשבתם עדיין לביצוע, אני קצת מקנאה בכם. אם כן – כנראה שאתם שומעים אותו בלופים כבר רבע שעה באוטו, ויש לכם סיבה טובה.