עושה רושם שנועה קירל עלתה זה מכבר על הכביש הראשי בדרך לכבוש את תעשיית המוזיקה העולמית, והבחירה בה לייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון היא עוד שלב בדרך בדרך להצלחה. מאז החלה את דרכה ביצירת מוזיקה באנגלית לזירה הבינלאומית עם השיר "Drum", הזמרת הישראלית הוציאה כמה ליהיטים שהשיגו מעל 100 מיליון צפיות ביוטיוב. 

בעבודתה בעולם נוהלה קירל על ידי המפיקה שרונה נומדר שהובילה לחוזה של קירל על סך מיליוני דולרים עם אטלנטיק רקורדס. כעת נראה כי שיתוף הפעולה בין השתיים הגיע לסיומו. קירל ונומדר יפסיקו את עבודתן המשותפת על הקריירה של הזמרת בחו"ל. נומדר כבר בספיקה להעלות סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו נכתב: "הקשיבו ללב שלכם, לא לקהל".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בראיון ל-N12 באפריל האחרון סיפרה נומדר: "העבודה נמשכת גם כשנועה לא כאן. אני מבוקר עד ערב בפגישות. יש כל כך הרבה אספקטים ותחומים לטפל בהם. זו עבודה אין סופית שכל הזמן מתלווה אליה השאלה - מה הדבר הבא? איך אנחנו מגיעות לשם? כשנועה כאן אז אנחנו בפגישות עם הלייבל, בצילומים, בסשנים. היום שלנו מלא במשימות כשהמטרה היא לגרום לאנשים להרגיש שנועה היא אומן לגיטימי בחו"ל. יש תחרות ענקית והעובדה שאנחנו מישראל היא לא תמיד דבר חיובי", והיספה. "לא כולם תומכי ישראל. אין מה לעשות. אני חושבת שכשנועה מקבלת סיקורים בעיתונות האמריקאית, והכותרת היא 'זמרת ישראלית' זה אוטומטית מביא לטוקבקים שליליים. אבל אנחנו בהחלטה אמיתית החלטנו שאנחנו הולכים עם זה עד הסוף ולא מנסים לטייח. יהיה מי שיאהב אותנו ויהיה מי שלא - אין לנו דרך לשלוט בזה".

נראה כי התקופה הקרובה תהיה עמוסה במיוחד עבור הזמרת, ניהול בזירה הבינלאומית נחוץ לה בתקופה זו במיחוד. קירל עובדת עם הצוות שלה על השיר שלה לאירוויזיון 2023, שבחירתו נערך לראשונה באופן שונה מבעבר.

כזכור, בשנים קודמות התאגיד עשה שימוש בשיטת "קול קורא" ויוצרים שלחו הצעות לשיר, מתוכן נבחר השיר הסופי במשדר מיוחד על ידי הצבעת הקהל. השנה, כך מסתמן, קירל והאנשים הקרובים אליה יהיו אלו שיצרו את השיר. ההחלטה תהיה כפופה לאישור של מועצת התאגיד.

התאגיד ייתן לזמרת חופש אמנותי לעבוד עם האנשים איתם היא עובדת שנים. השיר שנבחר יצטרך לעבור אישור של התאגיד עצמו בהתאם לעמידה בתנאים שמציב איגוד השידור האירופי.