מחווה מיוחדת: חבריו הקרובים שאיתם עבד צביקה פיק שנים רבות, סוזי סופרייז והילה הררי חוברים לעופר ומאור יחד ומנציחים את להיטיו הגדולים שחצו גילאים מגזרים ומצוו אותו כאמן אחד האהובים בישראל לכבוד יום הולדתו ה-72 בין הלהיטים: אהבה בסוף הקיץ, דיווה, לגור איתו, מרי לו בעברית ואנגלית.

הרעיון לארח את עופר ומאור במחרוזת היא לחשוף את הנוער ליצירותיו הגדולות בצורה שמחה הומוריסטית כמי שמכיר את צביקה מכיר את הצד הבידורי שלו. בשנת 1987 הגיע צביקה פיק לבת המצווה של הילה הררי ושם נוצר חיבור מיוחד צביקה פיק הגיע להופיע באירוע ללא תשלום (צביקה היה מקורב לחבר משותף של הוריה של הילה בארה"ב).

הילה הופיעה בעצמה בשני שירים לפני ההופעה של צביקה. הוא התלהב משירתה, והחליט לכתוב לה 2 שירים. מירית שם אור כתבה והוא הלחין. הילה הגיעה לחזרות בביתה של אמו של צביקה בגבעתיים ואחר כך הוקלטו השירים.

בשנת 2009, פנה אליה צביקה פיק שוב להשתתף בפרויקט "עשרה לעשר" של סלקום – 10 זמרות שרות עשרה שירים חדשים של צביקה פיק. בפרויקט היה גם נשמתי של מאיה בוסקילה, דנה לפידות, דניאלה פיק ,וזמרות נוספות. הילה ביצעה שיר למילים של דנה לפידות ולחן של צביקה פיק "בזמן האחרון". סוזי מילר, שהופיעה רבות עם צביקה פיק ואף היא בת מחזור של צביקה פיק.

עופר ומאור: "אחרי 8 תוכניות טלוויזיה בכיכובם בכל ערוצי הילדים ולמעלה מ-80 מיליון צפיות ביוטיוב ומופע סולד אאוט בהיכלי התרבות וברחבי הארץ – עופר ומאור משתפים פעולה עם כוכבות הילדים סוזי והיללי במחרוזת מרגשת של שירי צביקה פיק".