"נוער שוליים" הייתה מהלהקות האייקוניות ביותר של שנות התשעים בישראל עם להיטים גדולים שצבעו את רוח התקופה, ביניהם "ציירי לך שפם", "ענוג", "אמסטרדם", "לילה", "לך איתה". מאז האיחוד האחרון שלהם ב-2015, ושיתוף הפעולה עם אביב בשיר "את לא לבד" ב-2018, הסולן מיקיאגי הספיק להודיע כי אין בכוונתו לחזור לעוד סיבוב. כעת, נראה כי המעריצים בכל זאת יזכו לעוד מנה של נוסטלגיה עם טוויסט.

היום (ראשון) להקת "נוער שוליים", ודודי לוי, הכריזו על מופע איחוד היסטורי, שייערך ב-15.12 בארבי תל אביב, עם חברי הלהקה המקורית אליהם יצטרף מיכאל בן דוד, שיחליף את מיקיאגי. בפורמט דומה לזה של אדם למברט שהחליף את פרדי מרקורי בהרכב להקת "קווין".

במופע יבצעו חברי הלהקה את כל הלהיטים הגדולים - שירים שכבשו את המצעדים, שברו שיאים בסוף שנות ה-80 ותחילת שנות ה-90, והפכו לנכס צאן ברזל במוזיקה הישראלית, ועד היום נחשבים לשירים שעשו היסטוריה ושינו את פני הפופ המקומי בישראל. לצד הלהיטים של נוער שוליים יבוצעו גם השירים האהובים והמצליחים של דודי לוי.

הלהקה התארחה לאחרונה במסגרת מופע השקת שיר של דודי לוי בכולי עלמא למספר שירים, בהמשך הופיעו במסגרת "חתול בשק" - מופעים בהפתעה בבארבי, וכעת הם מעלים הופעה ראשונה מלאה עם כל הלהיטים.

כזכור, בחודש אוגוסט האחרון, בראיון לאיריס קול ב-103FM, התייחס מיקיאגי להופעת האיחוד של להקת נוער שוליים, בה לא לקח חלק: "דודי לוי עשה השקה של שיר חדש שלו, הוא פנה אליי. זה לא מעניין אותי גם אם הוא היה מדבר על הופעה מול 10 אלף אנשים. זה חלק מעברי, זה צריך להישאר בעברי, החלק הזה מת אצלי, זה נשאר כזיכרון וזה מצוין בזמן שלו שהיה אז, וצריך להשאיר אותו 32 שנים אחורה. שם הקסם, היום אין לזה קסם".

"אז אני לא חוויתי את היופי שבזה", הוסיף, "היופי שבהצלחה, את התרומה שיש לי למדינה, לעולם, ביכולת שלי להעניק מוזיקה ואהבה, ולעשות סוג של הילינג. לא הבנתי את זה אז, נורא סבלתי, זה כאילו הייתי שבוי בתוך בועה שלא יכולתי לראות את הבחוץ. אז גם לא ידעת מה קורה בחוץ".

"לו היית עושה היה לך את הדבר לחוות", ציינה קול, ומיקיאגי סירב להסכים: "לא, אני גם אתן סוג של תירוץ לזה. אחרי שיצאתי מ'האח הגדול' דודי פנה אליי, כל כמה שנים הוא פונה אליי, אמרתי לעצמי 'יאללה, זו הזדמנות להתמודד עם הנמסיס שלי, עם השדים שלי'. אמרתי לו ש'נוער שוליים' לא מעניין אותי אבל שאני מעריך אותו כאומן. הופעתי איתו כמה הופעות, עם שירים של 'נוער שוליים', והקסם לא הגיע. גיליתי שאותן בעיות שהיו 32 שנה אחרונה צצות גם היום, ואני שומר על עצמי".