הגמלים של חוות הגמלים באילת מעולם לא ראו אירוע כמו זה. שורת דיג'יים מובילים, בראשם טייסטו (Tiesto), עלו על הבמה שבין הרי הערבה כשמאחוריהם ברקים סגולים שמשתלבים עם תאורת האירוע וגשם שמרטיב את ראשם של 7500 בליינים ישראלים. חוויה מדברים מכושפת לכל הדעות.

בסוף השבוע האחרון נערך באילת פסטיבל LifeTime, נמשך שני לילות ארוכים בהרי אילת, עם רשימת שמות גדולים בעולם המוזיקה האלקטרונית, כשבראשם, אחד הדי.ג'יים המצליחים ביותר בעולם, טייסטו, שה"די.ג’יי מס. 1" על פי מגזין הרולינג סטון ומנהל קריירה של למעלה מ-30 שנה ואחראי על כמה מהלהיטים הגדולים ביותר בז'אנר ביניהם "Don't Be Shy", "The Business" ו"Secrets".

ההופעה של טייסטו (צילום: יהודה וודקה)
ההופעה של טייסטו (צילום: יהודה וודקה)

את שאר המקומות בליין אפ של האירוע מילאו אמנים ישראלים מובילים בתחום המוזיקה האלקטרונית ביניהם ASTRIX, Yahel לצד אמנים בינלאומיים נוספים כמו Argy הבריטי ו-Nora En Pure השוודית-דרום אמריקאית.

הקהל שפקד את האירוע, שהופק בשיתוף תאגיד התיירות אילת, היה מגוון במיוחד, וכלל בליינים בגילאי ה-40-50 שרקדו עם המוזיקה של טייסטו בשנות התשעים, לצד צעירים שחורכים את הרחבות האלקטרוניות בימים אלו.

ההופעה של טייסטו (צילום: יהודה וודקה)
ההופעה של טייסטו (צילום: יהודה וודקה)

רגע לפני תחילת האירוע, היה נדמה שכל ההפקה הענקית עומדת בסכנה, כשטיפות הגשם החלו לכסות את החולות של אילת, אל מפיקי האירוע התעקשו שקצת מים לא יעצרו את החוגגים. ואנחנו שמחנו על ההחלטה. לאורך הלילות, טיפות הגשם נפלו על גופנו, אך לא הממטרים לא היו קשים מנשוא, ואפילו להיפך, העניקו לחוויה פן ייחודי. כשהטיפות השתקפו בפייזקים מהבמות, והברקים האירו את השמיים, היה נדמה שאלוהי הדאנס תכנן בעצמו את התפאורה הטבעית לאירוע.