אז מה קורה כשהלהיט של רן דנקר - "בית משוגעים" הגיע לידיו של ארקדי דוכין? לכבוד המופע המיוחד של דוכין בפסטיבל הפסנתר נוצרה הגרסה מאוד מיוחדת שלגמרי לא ידעתם שאתם צריכם לשמוע.

במסגרת הפסטיבל, ביום חמישי, 3.11, דוכין יחזור אל "רוצה ויהיה" משירי ולדימיר ויסוצקי, אלבום הסולו הראשון שלו מלפני 32 שנים, שהוא הוקדש כולו לשיריו של המשורר הרוסי ולדימיר ויסוצקי. האלבום יצא ב-1990, וכעת, יותר משלושה עשורים, ארקדי מחזיר את האלבום המשובח הזה לבמה.

גם השנה, פסטיבל הפסנתר יהיה אירוע שיאחד כ-270 אמנים, מוזיקאים והרכבים בשלל סגנונות, בארבעה ימים של חגיגה מוזיקלית מרהיבה: מופע בין לאומי, מופעי מחווה והשקה, הפקות מקור מיוחדות.

פסטיבל הפסנתר בהפקת עיריית תל-אביב- יפו, ממשיך את המסורת של חגיגה מוזיקלית מלהיבה, בשלל מופעים מהארץ ומחו"ל. צלילים ממזרח וממערב, הרכבים רבי משתתפים ומופעי סולו - משולבים זה בזה ויוצרים את המרקם הכה ייחודי של הפסטיבל. לא הסגנון או כמות הצפיות ברשת הם הקובעים - אלא האיכות, שהפכה לתו ההיכר של הפסטיבל.

אמנים ואמניות צעירים בתחילת דרכם, שמצליחים לבלוט ביצירה מקורית ואחרת, אמני מיינסטרים, שאחרי שנות עשייה ברוכות, מחפשים חיבורים חדשים ואינטרפרטציה אחרת, להקות אינדי לצד מופעי רוק, פופ, ילדים ואפילו סטנד-אפ מוזיקלי ומסיבת די.ג'יי עם פסנתר - מרכיבים את הליין אפ המיוחד של הפסטיבל. מופעי הפסטיבל יתקיימו בהיכל התרבות, בתאטרון הקאמרי, במרכז ענב לתרבות  ובחללים השונים של מוזיאון תל אביב לאמנות: אולם רקנאטי, אולם אסיא, אולם קאופמן, גלריה מיזנה בלומנטל, הגלריה לאמנות ישראלית.

את אירועי הפסטיבל במוזיאון יפתח מופע חו"ל  - חד פעמי ואינטימי של מרקורי רב - להקת הרוק האלטרנטיב -פסיכודלי האמריקאית, שתגיע לישראל להופעה אקוסטית מיוחדת במסגרת הפסטיבל (2.11 -  כיוון שנמכרו כל הכרטיסים למופע הראשון, נפתחה מכירה למופע שני ב-22:30) קרן פלס, תציין 15 שנות פעילות מוזיקלית מצליחה במופע מיוחד לפסטיבל עם הרכב להקה מורחב בהיכל התרבות (3.11). ורמי קלינשטיין יחגוג יומולדת 60, בהיכל התרבות, במופע הנעילה של הפסטיבל עם אורחים מיוחדים וחגיגיים: שלומי שבן, שירי מימון ולהקת מנגו, ב -9.11.22 (ממש ערב יום הולדתו - 10.11.62)
 
עוד הפקות מיוחדות בפסטיבל השנה: נגן הבס הווירטואוז והיוצר אבישי כהן יעלה עם מופע חדש "ספר השירים" - שירים, שהלחין למילותיהם של גדולי המשוררים העבריים - ביאליק ואלתרמן. זהבה בן חוזרת לפסטיבל הפסנתר אחרי היעדרות של 14 שנים במופע אקוסטי מיוחד וחד פעמי, ערן צור לוקח אותנו ל"עיוור בלב ים", אלבום המופת שלו מ -1995, וגם המוזיקאי, הפסנתרן והיוצר האלקטרוני עמרי סמדר יעלה מופע מיוחד שמחבר סינתיסייזרים, כלים חיים ואלקטרוניים לכדי הופעה שהיא בעצם מסיבה.