זה כבר שני עשורים בהם כישרונה המוזיקלי של רוני דואני, המוכרתת גם כרוני סופרסטאר, מלווה אותנו בפסקול הארץ ישראלי. לאחר תקופה של הצלחה פנומנלית כזמרת, החליטה דואני להגשים חלום נוסף והפכה למאמנת כושר. כעת, הזמרת המוכשרת חובקת את שירה החדש - "בא לי זריז". בשיחה נטולת מניירות עם איריס קול ב-103fm שיתפה על קבלת ההחלטה לצאת מאור הזרקורים, החזרה לקדמת הבמה ותהליך היצירה של השיר החדש.

"אני מקבלת פידבקים טובים, אנשים מאוד אוהבים. אני מקבלת הודעות 'צאי לי מהראש'", סיפרה דואני בחיוך בפתח השיחה, ושיתפה על השינוי שהחליטה במהלך השנים: "את הקריירה המוזיקלית שלי התחלתי בגיל 15, גדלתי, התפתחתי ואז אתה רוצה לגלות עוד דברים על עצמך, במה אני עוד טובה, עוד הגדרות ומה עוד מגדיר אותי. היום אני חושבת שאני נמצאת במוזיקה במינון הנכון. יש לי את הבסיס שלי, אני מאמנת את המתאמנים שלי, ואז אני עושה חזרות להופעה שלי, הבכל באותו מקום. הכל מתחבר לי, וגם המוזיקה חזרה לתוך העניינים. גם הילדים שלי מאוד אוהבים מוזיקה, יש המון מוזיקה בבית - הכול מתחבר בסוף".

עוד טענה דואני כי "אני כן עשיתי החלטה להתמקד במשהו אחר, היה לי קשה לשלב הכול ביחד. אני חושבת שהייתי צריכה רגע להתרחק ולהתאהב שוב, ולהביא את המוזיקה ממקום אחר. ב'בא לי זריז' אני שותפה למילים".

באשר לשיתוף הפעולה עם מספר כותבים שונים בתהליך יצירת השיר, חשפה: "קודם כל התקשרתי לג'ורדי ואני אומרת לו 'זה לא הגיוני שהבת שלי רוקדת לשירים שלך, אני רוצה גם'. ואז התחלנו לדבר, גם לו יש בן באותו גיל של הבת שלי, 3, והוא אמר לי 'יאללה'. רון ואיתי שעובדים באופן קבוע עם ג'ורדי הצטרפו, ונוי שאנחנו עובדים ביחד, והייתה סינגריה מדהימה באולפן. ג'ורדי פתח את המחשב, הביא את הביט, רון הביא שורה, והכול התחיל לקבל חיים. זה היה תהליך מדהים של יצירה יחד".

לסיום, התייחסה דואני להבדלים בין תקופת פריצה לתקופה הנוכחית, בה זמרות וזמרי פופ כובשים את המצעדים: "אני חושבת שלא היה כל כך הרבה שמות שעושים פופ, והנה עכשיו יש המון יוצרים. כולם מתעסקים סביב פופ, המוזיקה קצת יותר קלילה. בתקופה שלי לא הבינו, לא תמיד צריך לשיר על כאב. אני מאוד שמחה על השינוי הזה. אני מחבקת אותו וזה עוד משהו שגרם לי כן להצטרף ולחזור לחגיגה. אין ספק, לראות עוד יצירה של פופ תופסת את המרכז".

עזרה בהכנת הכתבה: שני רומנו