לאחר שהטריפה את המדינה עם להיטי הפופ האחרונים שלה - "לך לישון" ו"מי זאת", הזמרת והשחקנית אנה זק חבקה שיר חדש "מה נשאר לי ממך" שכתב לה הזמר והיוצר אביב גפן ונשמע קצת שונה מקודמיו. בשיחה בתוכניתה של מעיין אדם ב-103FM, סיפרה זק על שיתוף הפעולה המוזיקלי המיוחד בנוף.

"הוריד לי את הביטחון, מלווה אותי כל יום": אנה זק על הטראומה
לזה לא ציפינו: אחרי שורת להיטים מקפיצים, אנה זק משיקה בלדה בשיתוף אביב גפן

בפתח השיחה, התייחסה אנק זק לשינוי המשמעותי שעברה מתחילת הדרך ועד היום, בעיקר מצד הקהל: "עברתי סוג של דרך כזו, עליות ומורדות. אני מרגישה שבשירים האחרונים שלי קרה משהו, גם נחשפתי לקהל יותר בוגר. אני מרגישה שלאט לאט אנשים מתחילים להבין שזה לא סתם תחביב. אני מגיל קטן בעולם הזה, במוזיקה במיוחד, הוצאתי הרבה שירים עד השירים האחרונים 'לך לישון' ו'מי זאת', שהרגשתי שהם באמת הצליחו בצורה מטורפת. עד אז הייתה דרך והיא הייתה לא קלה. בהתחלה לא פירגנו, לא האמינו שאני זמרת".

"איך הרגשת את זה?", תהתה מעיין אדם, ואילו זק הסבירה: "רוב התגובות על השירים שלי, היו כל מיני שאמרו שאני לא זמרת, שאני אתעסק במה שהתעסקתי ושאני אשחרר מהעולם הזה. בהתחלה זה ממש הוריד לי את הביטחון, ברמות. לא הבנתי למה אומרים את זה אבל זה באמת היה החלום שלי מילדות. זה פשוט מבאס כי לאנשים נראה שיש שיר, קליפ, אבל מאחורי זה יש המון עבודה, אנשים ומחשבה".

עוד סיפרה כי "אחד הדברים שאני הכי גאה בהם שאני והצוות שלי תמיד המשכנו, האמנו והלכנו עם הלב. זה פשוט הכי חשוב".

באשר לשיתוף הפעולה המיוחד עם היוצר וזמר אביב גפן, שיתפה: "זה היה רגע ממש מרגש. בדיוק בגלל שלא פירגנו, שזה היה לא קל, לקבל הצעה כזו מזמר ויוצר כל כך מדהים. אני מאוד אוהבת את אביב גפן, את השירים שלו. הוא עשה פה דרך מטורפת, והמנהלת שלי ילדת אור הירח, אז הכול היה ממש מרגש".

עזרה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM