הראפר והיוצר המוערך נמרוד רשף הוציא לאור את שירו "לחיים סלוניקי", סינגל ראשון מתוך אלבום הבכורה, אותו יצר יחד עם אדי סומירן. ההפקה המוזיקלית משלבת נגינת בוזוקי וכלים מסורתיים, כחליל דודוק טורקי, על מקצבי ראפ ודריל. בשיחה בתוכניתה של איריס קול ב-103FM, שיתף רשף בהשראה שמאחורי היצירה.

"מה שמקפיץ בשיר זה 'תחזירו את ימית, תחזירו את אופירה'", ציינה קול בפתח השיחה, ורשף הודה: "אם הקשבת לכל המילים אז לחיים סלוניקי זה לא רק על סלוניקי, זה כל פעם שאנחנו יושבים או שוכבים מול קו חוף. תחזירו לנו את השלווה הזו, זו הכוונה. גם במקום כמו ישראל שהרבה מאוד זה לא קל, המקום הזה מורכב ודורש תעצומות, צריך למצוא את השלווה הזו".

באשר לאלבום הבכורה שצפוי לראות אור בקרוב, חשף: "רציתי לקחת עוד קצת את הזמן בשביל להדק אותו. אני מאוד אוהב מוזיקה יוונית, בכלל מוזיקה בלקנית, ומשך שנים על גבי שנים אני חוקר אותה. לומד את כל המילים, הצלילים, אפילו למדתי קצת יוונית. נדלקתי על זה ולאט לאט חיברתי את זה להיפ הופ, פיצחתי את הנוסחה יחד עם חברים שעזרו לי. זה היה מוכן ואז הגיע האיחוד של שבק אז אמרתי 'רגע', עשיתי החלטה פוליטית לא להיכנס ברגליים של החברים ואמרתי שאני אוציא את זה אחרי האיחוד".

על האיחוד עם שבק'ס, סיפר רשף: "וואו, זה היה התעלות. אין לי את המילים. אנחנו שנים על גבי שנים מכירים, הרבה זמן שלא נפגשנו כולנו, כל החברים אלה שבחו"ל ואלה שבארץ. כולם הגיעו, זה היה כזה כיף. טיפסתי שם על עמוד התאורה. הקהל אהב את זה".

לסיום, שיתף רשף על פועלו ביום יום והחיבור האינסופי למוזיקה: "יש לי כמה כובעים, בכובע של הציור, אני ממשיך לצייר קריקטורות למשרד החוץ כחלק מתהליך ההסברה. אני מצייר קריקטורות בערבית לצד המוסלמי, ככה אנחנו מסבירים את הצד שלנו. אפשר לראות את זה בעמוד הרשמי של משרד החוץ. זה משהו שאני עושה באופן קבוע עם האנשים המצויינים שנמצאים שם. אבל מוזיקה זה בדמי, זה מאז ומתמיד ועכשיו הגיע הזמן שלי להוציא את האלבום".