אילת מתכוננת לסילבסטר עם ה-די.ג'יים מובילים מהעולם: יומיים של Day Parties תחת כיפת השמיים בלוקיישן עוצר נשימה עם טובי ה-DJ ובראשם האמן הבינלאומי Maceo Plex ויחד איתו האמנים הישראלים המובילים Mita Gami, אלה גוטמן, ריף, עדי שבת, ריי הראל ו-Made in TLV סילבסטר באילת 30-31.12.22.

Lifetime Festival מציג סילבסטר באילת עם שתי מסיבות שמתחילות בצהריים ונמשכות אל תוך הלילה, בלוקיישן מדהים, על חופה של אילת, באתר הלאומי אום רשרש. מזג האויר הנוח של אילת מאפשר ליהנות ממסיבות תחת כיפת השמיים בעונה שבה כל האירועים נכנסים למקומות סגורים.

חגיגות הסילבסטר באילת יביאו אלינו את מיטב האמנים הבינלאומיים במועד שבו הביקוש אליהם גבוה באירופה ובארה״ב, אך הנהלת הפסטיבל הצליחה לשריין כמה שמות גדולים כדי שגם הישראלים יוכלו לחגוג את סוף השנה האזרחית בגדול. בין השמות יובילו את הארוע מאסאו פלקס Maceo Plex ואמנים נוספים שיתפרסמו בקרוב וכן אמנים ישראלים כמו עמית אגמי (Mita Gami), אלה גוטמן, ריף, עדי שבת, ריי הראל ו-Made in TLV.

הפסטיבל ייערך בסופ״ש של ה-30-31 לדצמבר, בימים שישי ושבת באתר הלאומי אום רשרש שמדרום לקניון מול הים באילת.

ליינאפ:
שישי 30.12
15:00 - ריף
17:00 - עדי שבת
19:00 - עמית אגמי  Mita Gami
21:00  Superstar tba -
23:00 - אלה גוטמן
24:30 - סגירת שערים

שבת 31.12
16:00 - ריף
17:00 Eli7
18:30 - עדי שבת B2B ריי הראל
21:00 - MADE IN TLV
22:30  Maceo Plex-  
01:30 - סגירת שערים


מחירי כרטיסים (ומחירי Early Bird  למקדימים):
כרטיס ליום שישי – 250-200 ש״ח
כרטיס ליום שבת – 260 ש״ח
כרטיס משולב (שישי+שבת) – 390 ש״ח

כמו כן, במסגרת הפסטיבל מוצעות גם חבילות אירוח בבתי מלון מובילים בעיר במחירים של החל מ-1,100 ש״ח לאדם בחדר זוגי ל-2 לילות כולל ארוחות בוקר, כולל כרטיס כניסה משולב לשישי ושבת.

את הקריירה של מאסאו פלקס תארו ב-MixMag כחומר שממנו עשויים אגדות, במהלכה הוא טיפס לפסגה של מוזיקת האנדרגראונד האלקטרונית. כפעיל בסגנונות שונים של מוזיקה אלקטרונית, מאסאו שופע יצירתיות חסרת מנוח ודואג להמציא את עצמו מחדש בכל פעם. כיליד מיאמי לדור ראשון של מהגרים מקובה הקצב זורם בעורקיו של מאסאו והוא מופיע באופן תדיר על הבמות הגדולות בעולם כמו אמסטרדם, ברלין, איביזה וניו יורק. היצירה הבלתי נגמרת של פלקס עוד רחוקה מלהסתיים.

הפקת לייף טיים פסטיבל מעדכנת כי מיקום הארוע הבנלאומי שתוכנן להתקיים באילת בסלבסטר, מתוך דרישת הקהל הגוברת, יעבור לאקספו בתל אביב לשתי מסיבות בסוף שבוע אחד: ביום שישי מהשעה 23:00 עד 6:00 בבוקר עם האמניםMIND AGAINST ,MITA GAMI , ARMONICA (AFTERLIFE) ,REY HAREL ,REEF , ADI SHABAT

 לרכישת כרטיסים, חבילות בתי מלון ומידע נוסף: www.LTF.co.il