"מלך הרחבה": רן דנקר פתח את סיבוב הופעות החורף שלו בשאגה אבל לא שוכח איפה הכל התחיל. אחרי קריירה מפוארת בטלוויזיה, בקולנוע, בתיאטרון, בצמד, לחוד ואפילו בפריים טיים. דנקר מפזז על הבמה ומוכיח שכל הקלישאות נכונות, "גיל זה רק מספר" וכמו יין, השנים עשו לו רק טוב. 

כבר עשרים שנה שאנחנו אוהבים לאהוב את רן דנקר והיום הוא הזכיר לנו למה. דנקר החל את דרכו בשנות ה-20 לחייו, בסדרת הטלויזיה המוזיקלית של yes "השיר שלנו". מי שעמד בראשה, היה לא אחר מאשר יואב צפיר, אשר שנה קודם לכן לא קיבל את דנקר לתוכנית הכישרונות 'כוכב נולד'. המעגל אמנם נסגר כאשר דנקר הגיע על תקן שופט בכוכב הבא, אך הערב הופעתו הקולית של דנקר הציתה מחדש את השאלה 'את מי צריך היה לפטר באותה התקופה?'.

רן דנקר עשה "הדורבנים" ואת מי זה מפתיע? אותי לא. הלהקה שהביאה את השילוב של דיסקו, רוק, דאנס, פ'אנק ופופ חוזרת בקרוב ועד אז קיבלנו הצצה לתקופה הכי שמחה שהייתה לנו כאן. הופעתו של דנקר עם להקתו הזכירה לי ימים של פעם, אי שם בשנת 2008 כשרן היה דני הוליווד ודיסקו היה הטכנו של שנות ה70'. דנקר ללא ספק זוכר איפה הכל התחיל, הוא עשה כבוד לתקופות הצלחתו בסדרות הטלויזיה המוכרות, לא שכח את עילי בוטנר שהיה אבן דרך בדרכו כזמר, אבל השיא היה בצימוד המעולה עם היוצר אסף אמדורסקי, שיושב לצידו בפאנל השופטים של הכוכב הבא. 

הבחור יודע לזוז ואנחנו נהנים. לאורך ההופעה כולה דנקר שר לנו ״כשאומרים לי לא לרקוד אני רוקד יותר״. אז קודם כל - רק אל תגידו לו לא לרקוד.  דנקר רקד עם כל נשמתו אבל גופו לא היה היחיד שהתנועע, קולו הזמיר הייחודי רקד מהגבוהים לנמוכים עלה בסלסולים והתגלץ' שוב לבסים הנמוכים. דנקר שיחק עם קולו לצד הפקה מוזיקלית פנומנלית שהשאירה את כל הנוכחים באולם פעורי פה. 

מעבר לעובדה שדנקר פרפורמר יוצא מן הכלל, הערב הוא הוכיח שהוא לא עוד זמר, אלא אמן, יוצר, שלא מנותק מהמציאות. לאורך ההופעה כולה דנקר לא חסך במחמאות. "אתם לא מבינים כמה אתם יפים, גם למי שאני לא רואה אני מרגיש את האנרגיה" אמר בגאווה. לצד זאת קידם שיח על קבלת השונה ודיבר רבות על החוזק שלנו כחברה. "אני רוצה לעודד אותנו לשמור על השונות ולהיות מי שאנחנו בלי לפחד, שכל אחד יצעד בדרך שלו וידע מה הכוח שלו", אמר דנקר. 

אבל רן דנקר לא יכול לעשות רן דנקר בלי טיפה פרובקציה, מי שעמד בראש מצעד הפזמונים בשנת 2021 עם השיר "השמלה החדשה שלי" שבו הוא שובר את כל הנורמות החברתיות שמכתיבות סגנון לבוש לנשים וסגנון לגברים. דנקר אמר בהופעה "דמיינתי שתגיעו רטובים, זה הדליק אותי, חשבתי שנתפשט פה כולנו", עמד על הבמה עם ג'קט צהוב מקטיפה ומכנס זברה צהוב והוכיח שהוא שמש חמה בליל חורף קר, וכפי שלא ניתו לאלף זברות גם לא ניתן להגדיר אותו.

דנקר מספר: "אני אוהב גשם, נולדתי בחורף, זאת פתיחה סיבוב החורף אפשר לומר. זה די מדהים אותי שלפני שנתיים יצאתי להופעות בייתיות וזאת הייתה חוויה מעוררת חושים, מעוררת את הלב ובעיקר גרם לי להבין כמה אני מתגעגע למוזיקה אבל בחלומות הכי פרועים שלי לא דמיינתי שאהיה פה בהאנגר". אז רן דנקר נתן שואו בהאנגר בצניעות יתרה ובהנאה מרובה, ומה שהכי יפה שהוא לא דמיין שיגיע לרגע הזה ואנחנו רק שואלים, איך זה לא קרה קודם?