טלטלות בפופ הישראלי: במהלך תוכניתו של דידי הררי ב-103FM הרון הרון (רון שלום) פרץ לאולפן והכריז כי יש לדעת כיצד לזהות הזדמנויות. סטטיק ובן אל התפרקו, עומר אדם הכריז כי הוא לוקח הפסקה מעולם המוזיקה - מי תהיה הכוכבת הבאה? תלוי את מי שואלים

הררי: "סטטיק ובן אל התפרקו, עומר אדם הודיע שהוא עומד לסגור את יומן ההופעות שלו לשנה הקרובה, ולעבור ולהשקיע בדובאי, מה שאומר שלא נראה את עומר אדם בקרוב, אם בכלל. עידן עמדי אמר שהוא מוריד מההופעות שלו".

הרון הרון: "כל החיים זה זיהוי הזדמנויות, עידן עמדי פרש לעת עתה, עומר אדם פרש לעת עתה, מושיק עפיה לעת עתה, אד שירן לעת עתה, סטטיק ובן אל התפרקו, זה הזמן של פנינה רוזנבלום לפרוץ ולפתוח קופות. זה הזמן של פנינה רוזנבלום".

הררי: "נוצר חור בעולם הפופ, נוצר בולען, ואת בולען הזה, אתה אומר, פנינה רוזנבלום יכולה למלא?. אתה אומר שבגלל שעידן עמדי לא מופיע, סטטיק ובן אל לא מופיע", באותו רגע השמיע הררי את שירה החדש של רוזנבלום "בואו נתאחד" והוסיף: "אתה סותר את מה שאתה אומר. אחרי שכולם התפרקו - באה פנינה רוזנבלום אומרת בואו נתאחד? זה לא יעזור לה, אם כולם יתאחדו. בואו לא נתאחד - בואו נתפרק".