הזמר דודו אהרון הוא בשבוע שעבר שיר חדש ומרים ״בלאגן״. את השיר כתבו דודו אהרון ואופיר כהן ללחן של דודו אהרון אופיר כהן ואור כהן. תמיר צור אמון על ההפקה המוזיקלית. בסינגל החדש דודו משלב את הקצב המזרחי האוריינטלי עם מוסיקת הרוקנרול משנות ה-60/70. אהרון צילם קליפ באווירת הרטרו ביחד עם כוכבת הילדים ״מיכל הקטנה״. הקליפ צולם בשנת 2020 ובו גם השתתף כוכב הרשת  עידו אוחיון ז״ל. את הקליפ ביים וערך עמית אנג׳ל. 

אחד השירים הכי כייפים בקריירה: דודו אהרון משיק להיט ענק

בשיחה עם איריס קול סיפר על ההחלטה לדחות את הוצאת השיר, הקליפ שהפך לסרט הנצחה לעידן אוחיון והראיון בו הדוגמנית שיר אלמליח חשפה כי היא מצוערת על שיתוף הפעולה איתו בקליפ "האוטו שלי, היופי שלך" ("אני נורא מתביישת לראות את זה, ואולי הדבר היחיד שעשיתי במהלך הקריירה שלי שאני לא אוהבת. הייתי ילדה בתחילת הדרך שרצתה מאוד להתקדם. נורא ואיום").

מזמן לא הוצאת דבר כזה.
"כן, אפשר להגיד שתקופה לא מבוטלת. האמת שגם השיר הזה, הקליפ צולם בכלל ב-2020 בשיא הקורונה. הוא היה אמור לצאת בשנת 2020. אני זוכר שרציתי להוציא אותו בדיוק אחרי 'בחלומות שלנו', סמוך, שבועיים אחרי 'בחלומות שלנו', הדואט שלי עם עדן מאירי, ואז ראיתי שהשיר 'בחלומות שלנו' תופס תאוצה, אז אמרתי שאני לא...".

אמרת, 'ניתן לו עוד לחיות קצת, לא נוריד ל'בחלומות שלנו'.
"ואז השיר הזה נכנס עמוק למגירה בחזרה".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

והקליפ כבר מוכן והכול עומד?
"הקליפ כבר מוכן, כן. לפני חודש ירדתי לאילת ונסעתי ברכב, יצא לי לשמוע כל מיני שירים שלי ששוכבים במגירה, ופתאום שמעתי את השיר הזה ואמרתי 'יאללה, נראה לי שזה הזמן להוציא אותו לאור החיים'".

בקליפ הזה שצולם ב-2020 משתתפת גם מיכל הקטנה וגם כוכב הרשת עידו אוחיון ז"ל. זאת אומרת שיש כאן עוד ערך, תזכורת כזו, כמה הוא היה אהוב בתוך כל האווירה המאוד מאוד קשה שהייתה סביבו.
"נכון".

הוא היה כוכב.
"כן, מלא שמחת חיים. את מחזירה אותי ליום צילומים שנפגשנו ודיברנו ורקדנו ביחד ושמחנו. אני גם התייעצתי עם הבמאי ודיברנו על זה. אמרנו שזה כאילו... איך אני אתאר את זה במילים? שמצד אחד זה נורא שמח לראות אותו בקליפ, ומצד שני, מן הסתם יש צביטה עמוקה בלב. אבל בכל זאת, אנחנו ננציח אותו בקליפ. אם אפשר לתאר את עידן, זו בדיוק שמחת החיים, איך שהוא מצטייר בקליפ, אז אני חושב שזו הדרך הכי טובה להנציח אותו".

 

לגבי הופעות קרובות.
"אנחנו ממשיכים ב-10 בינואר בזאפה תל אביב, ואנחנו קופצים לדרום ב-2 בפברואר בזאפה באר שבע ואז בגריי מוביל ב-4 בפברואר וזה עוד ימשיך. היה סיבוב מדהים. התחלנו זאפה חיפה, עברנו לזאפה תל אביב, זאפה ירושלים, בסיבוב הזה שרתי שירים מהאלבומים הראשונים שלי, האמת היא לבקשת הקהל, וזה היה מדהים לראות שירים בני 15 שנה כאילו יצאו אתמול וזה פשוט היה מרגש".

שיר אלמליח התראיינה אצל רפי רשף ואז הוא הזכיר לה את הקליפ שהיא עשתה לשיר 'האוטו שלי, היופי שלך' שהיא בעצם בפוזות מאוד חושניות וסקסיות שוטפת את האוטו, וזה מאוד הביך אותה והיא אמרה שהיום זה לא היה קורה. היית היום עושה שוב קליפ כזה?
"לא. ממש לא. היום אני נמצא בתקופה אחרת, בסטטוס אחר בחיים שלי".

כזכור, בתוכנית "אינטימי" עם רפי רשף בקשת 12, הזכיר המראיין לדוגמנית את הקליפ הזכור לשיר "האוטו שלי היופי שלך" שכיכבה בו יחד עם הזמר דודו אהרון, בו הצטלמה חשופה שוטפת מכונית. אלמליח סיפרה הקליפ שיצא לפני כמעט עשור והצטערה על ההשתתפות. "זה משהו שלא הייתי עושה היום. אני נורא מתביישת לראות את זה, ואולי הדבר היחיד שעשיתי במהלך הקריירה שלי שאני לא אוהבת. הייתי ילדה בתחילת הדרך שרצתה מאוד להתקדם. נורא ואיום".

אבל זה רק בגלל שאתה נשוי, או בגלל שאנחנו גם עברנו איזשהו שינוי מחשבתי לאיך אנחנו מציגים נשים וכו'?
"אומרים ארבעים לבינה, עוד מעט אני קרוב לגיל 40. אז, כשצילמתי הייתי בן 24 בשיא הרווקות והחיים שלי, וברור ש... את יודעת... כשעוברת עוד שנה ועוד שנה... אני יכול להגיד הכי אמיתי שיש, אני חושב שגם היום אם הייתי בסטטוס אחר ולא נשוי ולא אב לשתי בנות, אז כמובן שלא הייתי חושב פעמיים ולא הייתי מצלם קליפ כזה. אני מבין את ההרגשה שלה".

מה שאתה אומר ומה שהיא אומרת מספר לי שאנחנו כחברה עברנו תהליך.
"ברור שעברנו תהליך. עדיין מתרוצצים בינינו אנשים שהם... לא... אין מה לעשות, כאילו, את יודעת, לא ראוי שנזכיר. אבל אני אומר שאנחנו כמובן התבגרנו כחברה ומתייחסים לכל דבר אחרת, ואני חושב שזה טוב שאנחנו קיבלנו את עצמנו איך שאנחנו היום השתנינו והחברה השתנתה, ועדיף שהשתנינו מאשר לא השתנינו".