כוכבי רוק רבים נוהגים לעשות במופעים שלהם תרגיל מרשים אך מסוכן שנקרא stage diving ("צלילת במה"), כשהם קופצים מהבמה עליה הם מופיעים היישר לתוך זרועות הקהל, שתקווה שהצופים יתפסו אותם ויחזיקו אות באוויר. לרוב זה גם עובד. בפעם, כוכב הרוק האגדי, אקסל קוז מלהקת "גאנז נ' רוזס" ניסה לבצע פעלול אחר שהוא נוהג לבצע בהופעותיו, זריקת מיקרופון אל הקהל - והפעם זה נגמר רע.

אישה אוסטרלית בשם רבקה האו נפצעה במהלך הופעה של להקת הרוק האגדית משנות השמונים והתשעים, בעיר אדלייד, לאחר שנפגעה בפניה ממיקרופון. בסוף השבוע הופיעו צילומים של הרגע המזעזע שבו האו נפגעה מהמיקרופון של הסולן אקסל רוז.

בסרטון, שהופץ ברשת, כוכב הרוק אקסל, בן 60, זורק את המיקרופון לקהל ואז מרים בניצחון את זרועותיו באוויר. רגע הפגיעה לא מוצג בוידאו, אבל בסרטון כן נשמע רגע בו הקהל עוצר את נשימתו, ככול הנראה בגלל הפגיעה.

האו סיפרה שהמיקרופון פגע בה על גשר האף, והותיר אותה מדממת. בתמונה לאחר האירוע, ניתן לראות את גברת האו עם חבורות קשות על פניה, מתחת לשתי העיניים ועל אפה.

לאחר שנפגעה, האו אמרה ששוטר שלא היה בתפקיד משך אותה הצידה, טיפל בה וניסה לעצור את הדימום מאפה. "היתה מהומה ענקית כשמישהו ניסה ניסה להשיג את המיקרופון... הוא החזיק אותו כמו ניצחון, 'השגתי אותו, השגתי אותו', בזמן שניסיתי לשמור על קור רוח", היא אמרה.

"ברור שאנחנו לא רוצים שמישהו יפגע באף אחד בכל אחת מההופעות שלנו יותר", מסר רוז בהצהרה אחרי האירוע. "אחרי שהשלכנו את המיקרופון בסוף ההופעה במשך יותר מ-30 שנה, תמיד הרגשנו שזה חלק ידוע ממש בסוף ההופעה. שהמעריצים רצו והיו מודעים לכך שתהיה להם הזדמנות לתפוס את המיקרופון".