בחדש יולי האחרון, במהלך שידור הפרק השני של העונה התשיעית של "הכוכב הבא" שעלתה ב"קשת 12", הופיע מתמודד עם ייחוס מפתיע במיוחד. אליאב זוהר בן ה-22, בנו של חבר הכנסת מהליכוד, מיקי זוהר, הגיע לאודישנים וכבש את השופטים עם השיר "מיכל". בהמשך הגיע זוהר הצעיר אל הגמר, שם בחר לבצע את הקלאסיקה של זוהר ארגוב, ששרה נינט בעונה הראשונה של "כוכב נולד", ומשם הדרך לניצחון בתחרות המוזיקלית הייתה קצרה. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בראיונות עמו, נמנע, עד כה, זוהר מלהביע דעות פוליטיות, לתמוך או לצאת נגד פעולותיו של אביו, במסגרת הליכוד. כעת, עם הסערה שפרצה בעקבות התבטאותם של חברי הכנסת שמחה רוטמן ואורית סטרוק (הציונות הדתית) על תיקון חוק האפליה, כאשר סטרוק הכריזה: "אסור לכפות על רופא לתת שירות אם זה נוגד את אמונתו הדתית" ורוטמן ציין שבעל מלון דתי יוכל לבחור שלא לארח קבוצת הומואים, זוהר הצעיר יוצא נגד ההחלטה המסתמנת של הממשלה בה יושב אביו.

View this post on Instagram

A post shared by Eliav Zohar (@eliav___)

"אני לא אוהב לדבר על פוליטיקה אבל יש משהו שיושב לי על הלב שחשוב לי לומר", כתב זוהר בחשבון האינסטגרם שלו, ותייג את אביו: "אסור חלילה שנגיע למצב בו אדם בישראל יופלה לרעה על רקע אמונתו או נטייתו המינית. אני בטוח שגם הממשלה החדשה תשמור על החופש של כולנו. אבא, סומכים עליכם. 'להיות עם חופשי בארצנו'".

חבר הכנסת זוהר, הגיב לפוסט של בנו במסר מעורפל וכתב: "אליאב בני היקר, אתה מכיר אותי מספיק טוב כדי לדעת שנשמור על החופש של כל אזרחי ישראל".

כזכור, במהלך הימים האחרונים נחשפו ההסכמים הקואליציונים בין השותפות בממשלה המסתמנת, ביניהם מספר סעיפים מעוררי מחלוקת. אחד מהם, הוא תיקון חוק האפליה באופן שיאפשר לכל בית עסק פרטי להימנע מלספק שירות או מוצר בשל "אמונה דתית", בתנאי שניתן להשיג חלופה דומה בקרבה גיאוגרפית ובמחיר דומה.