עם חגיגות השלושים לרבי ג'ו כפרה ולפעילותה באור הזרקורים, ממשיכה טיפקס להופיע בתדירות גבוהה בכל הארץ מול קהל מגוון מחבק ואוהב, ההופעות סולד אאוט והן חפלה מרגשת, מרקידה, מצחיקה ומלאת נוסטלגיה סופר רלוונטית עם רשימת להיטים חסרת תקדים: "בתוך נייר עיתון", "התחנה הישנה", "איזה עולם", "יש לי חברה", "יושבים בבית קפה", "מי הפרובינציאל", "עוד שבת", "ריקודי עמבה" ועוד רבים ומוכרים.

הפעם החליטו חברי הלהקה, לחגוג את הימים הטובים הללו במופע גדול וחגיגי בפסטיבל החורף ה-5 בהיכל התרבות ת"א עם אורחים מפתיעים ואורחת אחת שהמפגש המוסיקלי איתה בלתי נשכח. חברי הלהקה הוותיקה הגיעו לאולפן של דידי הררי ב-103FM וסיפרו על הערב המרגש.

אספת בדרום אנשים מסביב
"טיפקס זה נס חברתי. קיבוצניקים ועיירות פיתוח מסרבים להיות אויבים. במקום זה מנגנים ביחד, זה הדבר הכי יפה שאפשר לעשות".

לגבי משמעות השם של הלהקה
"טיפקס זה השם הכי מתאים לנו כי למעשה אנחנו מוחקים גבולות בין סגנונות. זה לשים טיפקס על ההבדל בין סגנונות ישראלים. הרעיון של טיפקס זה לייצר מוזיקה ישראלית צודקת,  לייצר משהו שאפשר לשמוח בו ביחד".

 

ב-11 בפברואר, מוצאי שבת, תופיעו היכל התרבות בתל אביב
"אנחנו הולכים לעשות שם חיים. חגיגה גדולה. זה 30 שנה ל'הרבי ג'ו כפרה' ואנחנו מארחים על הבמה את שרית חדד, כפרה עליה. יש לנו הרבה שירים ביחד. טיפקס הכירה לציבור את שרית חדד ואנחנו זוכים להיות איתה על במה אחת בהיכל התרבות. אין יותר יפה מזה".

חברים שלי היו בהופעה שלכם כשהייתם באמפי שוני והם אמרו לי שכל ההופעה, הם היו חצי מטר באוויר. השתבחתם ברמות מטורפות. אתם מרגישים את זה?
"אלה הימים הכי טובים שלנו. אנחנו רק נהנים. אני כל כך מאושר שחזרנו, שתפסנו את האומץ הזה".

התפרקתם פעם?
"התפרקנו תקופה, איזה שמונה שנים, וחזרנו. החזרה הזאת היא הדבר הכי טוב שאני יכולתי לאחל לעצמי".

 

אנשים בהתחלה לא ידעו איך לאכול את הלהקה הזו, שיש בה ציניות, הומור, שיגעון
"נזכרתי בהופעה מצחיקה שהייתה לנו בפסטיבל הים התיכון באיטליה. לקחו אותנו למילאנו. ב'הרבי ג'ו כפרה' יש מן הפסקה כזו, ואני עושה תנועה של 'רגע'. סוגרים את האצבעות ועושים את התנועה של 'רגע'. אסור לעשות את זה באיטליה, זו אצבע משולשת אצלם. עשיתי את זה, ואני יצאתי ממש בקושי בחיים, מלא איטלקים רדפו אחריי עם זיתים, עם ביצים, זרקו עליי ביצים, בייגלה".