המוזיקאי וחבר להקת "תיסלם" המיתולוגית, שחגג את יום הולדתו ה-67, שוחח עם רבקה מיכאלי בתוכניתה ב-103FM, וסיפר על ההופעה של הלקה עם התזמורת הסימפונית של ראשון לציון בניצוחו של אילן מוכיח, שגם כתב את העיבודים, מול כ-ארבעת אלפים צופים נלהבים.

"ההופעה הזאת היא מפנה בקריירה האישית שלי. ב-2015 הייתה ההזדמנות המופלאה הזאת להופיע עם תזמורת סימפונית בפעם הראשונה שתיסלם עשתה זאת. אני, שהקריירה האישית שלי די דעכה עם השנים, זה היה ה'פוש' הראשוני לחזור ולקבל את התשוקה חזרה להתחיל לעשות דברים עם עצמי, ומאז זה רק עולה, פורח ומתקדם. קריינתי המון, היום אני יותר עוסק במוזיקה, אבל כן, התברכתי".


ספר על הפרויקט עם יענקל'ה רוטבליט
"זה שיר שנכתב לי לאלבום סולו שכולו טקסטים של יענקל'ה רוטבליט. ישבתי והסתכלתי עליו וראיתי דמות מרשימה, הוא ריתק אותי. אחרי שתיסלם נגמרה הבן אדם הראשון שנסעתי אליו כדי לנסות ולהמשיך את הקריירה האישית שלי, היה יענקל'ה".יש שירים שנכתבו לי, ויש כאלה שאני משאיל מאחרים. ב-27 בינואר אנו מופיעים יחד, נהוא גם הולך לשיר סולו של אחד משיריו".

 

אחד השירים המפורסמים ביותר הוא דרכנו.
"הוא טוען שהוא כתב את שזה לאשתו. התגובה שבה קיבלתי את השיר הייתה לא פשוטה בחיים האישיים שלי, זה היה עוד לפני שנולדו הילדים, ולקחנו את השיר באופן מאוד אישי. מזוג צעיר, הפכנו למשפחה מרובת ילדים, הגיעו שלושה. אחד מהם הוא יוגיסט, אחד לוביסט בכנסת, והשלישי רופא בגרמניה".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm