היוצר המוערך דני בסן הגשים חלום כאשר הופיע עם שיריו של רוטבליט בפסטיבל הפסנתר האחרון, והמשיך עם 'דני בסן שר רוטבליט' למופעים נוספים. בשיחה עם איריס קול ב-103fm, סיפר בסן כיצד עלה המופע. "הסיבה שבעצם אנחנו מדברים היום זה בגלל המופע המאוד מרגש שיצאתי איתו בזמן האחרון וזה 'דני בסן שר רוטבליט'".

מתי החלום הזה נרקם?
"הקשר שלי עם רוטבליט התחיל עוד לפני 40 שנה. פגשתי אותו כשהוא כתב לנו את 'בוקר של כיף'. נסעתי עם ניצני לירושלים, פגשנו את רוטבליט. אני התאהבתי בבן אדם. הוא אחד מכותבי המילים באמת הטובים שיש, שנון, מושחז, רגיש, ובאמת כל מילה שהוא אומר מצליחה לבטא מערכת רגשות שלמה. אחר כך עשיתי איתו אלבום שלם שיש שם את 'ככלות הקול והתמונה', אחרי זה עוד שירים כמו 'דרכנו' ו'דברים שרציתי לומר'. זה סוג של קשר שנמשך המון זמן. לאחרונה, הרגשתי שאני מספיק בשל להיכנס לנעליים מאוד גדולות כמו של שמוליק קראוס".

כמה רוטבליט עצמו היה מעורב?
"ברגע שעלה הרעיון הזה, יידעתי אותו והוא מאוד שמח. היה ברור שהוא יתארח במופע הראשון ועכשיו בכל המופעים הבאים שהולכים להיות, הוא הולך להיות בהם".

זו העת לעשות מה שרוצים, נכון דני? אין את הלחץ והפניקה כשהיינו צעירים. עכשיו צריך פשוט ליהנות ממה שיש.
"זה בא ממקום של אתה יכול להרשות לעצמך לעשות דברים שאתה רוצה. הרבה יותר בטוח בעצמך. זה כבר פחות המקום של בשביל עצמי, אלא אני עושה ממקום של לשמח אנשים. אני חושב שהרבה מאוד אנשים מגילי ומטה, ואולי גם ומעלה, מאוד ימצאו את מקומם בערב כזה, כי זה באמת סוג של מדורת שבט כזאת שנורא כיף לבוא אליה".

סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, 103fm