לפני פחות משבועיים נבחר השיר שייציג את ישראל בתחרות הזמר של איגוד השידור האירופי שתתקיים בליברפול הוא "UNICORN". את השיר יצרו דורון מדלי, מאי ספדיה, ינון יהל ונועה קירל שתייצג את ישראל בתחרות. עוד לפני שמישהו מחוץ למעגל הקרוב של קירל שמע את השיר, הוא כבר הספיק להיות מדורג במקום גבוה בטבלאות ההימורים לתחרות האירופית.

נועה קירל חשפה את השיר לאירווזיון - וזה הכותב המוכר שחתום עליו

השיר "UNICORN" של קירל מדורג כרגע באתר "eurovisionworld" במקום העשירי והמכובד מאוד מתוך 37 מדינות. טבלאות ההימורים לקראת האירוויזיון מדורגות לרוב על ידי חובבי אירוויזיון ואנשים המתעניינים בתחרות, ומופיעים בה שירים שנחשפו, לצד שירים שטרם נחשפו ואפילו מדינות שטרם בחרו נציג. 

הימורי האירוויזיון  (צילום: מסך)
הימורי האירוויזיון (צילום: מסך)

נראה כי הדירוג הגבוה לו זכתה קירל קשור לכמה סיבות, בין השאר הקריירה הבינלאומית של קירל והשירים באנגלית שכבר הוציאה בלי קשר לתחרות, ההצלחה הגדולה שלה בישראל, יחד עם ההכירות עם הסגנון הפופי של שיריה שהופכים אותה למועמדת מובילה בתחרות. עם זאת, כמובן שמוקדם להכין את בגדי הים ולקפוץ למזרקה בכיכר רבין, וכאשר השיר ייחשף, הוא ינוע למעלה או למטה בהתאם לטעמם של המצביעים.

במקום הראשון, אם תהיתם, מדורגת כעת הזוכה של השנה שעברה, אוקראינה אם השיר - Heart Of Steel של TVORCHI, וכמובן נראה שהפוליטיקה מעורבת במיקום. במקום השני נמצאת שבדיה, שטרם חשפה את השיר שלה ובמקום השלישי איטליה, שגם לא חשפה את הנציגות שלה.

כזכור, ב-31 בינואר תתקיים בליברפול הגרלת חצאי גמר האירוויזיון, בסופה נדע מתי תעלה קירל על הבמה. חצאי הגמר של התחרות יתקיימו ב-9 וב-11 במאי, והגמר יתקיים במוצאי שבת 13 במאי. שיטה חדשה: נועה קירל חושפת איך ייבחר השיר של לאירוויזיון בחודש נובמבר הודיע איגוד השידור האירופי כי ההחלטה בנוגע לעולות לחצי הגמר תיקבע רק ע"י הצופים בבית.

ההחלטה משנה את השיטה שהייתה נהוגה עד היום, בה ההחלטה על העולות התקבלה בשקלול של הצבעת הצופים יחד עם הצבעת השופטים. עם זאת, שיטת ההצבעה בגמר תישאר כפי שהייתה נהוגה בעבר. החלטה נוספת שהתקבלה היא כי ההצבעה תיפתח לכלל העולם.