רגע לפני שמגיע יום האהבה, הוציא עידן רייכל את הסינגל החדש "אין לך דאגות" עם המילים והלחן של נתן גושן ואבי אוחיון כשעל העיבוד וההפקה מוסיקלית מתן דרור. את השיר החדש שכבר מהאזנה הראשונה נכנס עמוק ללב, יבצע רייכל לראשונה עם הפרויקט בהופעות שיערכו בסימן ה-Valentine's Day ויתקיימו ב- 14.02 וב-15.02 באקספו תל-אביב כרטיסים באתר זאפה. בשיחה עם איריס קול ב-103FM סיפר רייכל על השיר החדש.

"יש לנו באמת הרבה דאגות, וזה הרצון למצוא את הפינה שלנו שבה אין דאגות", סיפר רייכל. "שיר שהוא כזה מרומם, שאנחנו צריכים את זה, את ההפסקות האלה. אנחנו בטירוף של החיים, הילדים והעבודה, אני בדיוק בשיחות ככה עם זוגתי שאיך שאנחנו מדברים עלינו ישר נכנסים הילדים. אבל פעם היינו שם שנינו, בלי הילדים, פעם זה היה עלינו, עליי לבד והיא לבד. ויש מקום לזה. כמו שמישהו לוקח את עצמו לבד לחדר כושר, הליכה או תחביב או משהו כזה, וגם את הדבר הזה של שנינו לבד, אפשר לצאת לדייט ולא לדבר על הילדים".

משפחה זה ממלא אותך בהרבה דברים.
"כן. הבכור הוא תמיד ההגשמה הראשונה, ואחרי זה צריך להביא אח או אחות, וגם להם צריך להביא אח ואחות".

אתם עם ארבעה.
"כן".

ולדעתך זהו?
"לא, אני מבחינתי עוד".

אבל אתה לא קובע
"נכון. אבל את מדברת איתי מה אני אעשה"

 "אני מאחל לכל הזוגות בארץ, וגם לבודדים, שיבואו לשני מופעים מיוחדים שלנו ב־14/15.02", הוסיף רייכל. "תבואו עם הילדים, אבל גם בלי הילדים, או אפילו לבד ותמצאו אהבה. תמיד מרגש אותי לשמוע שמישהו הכיר מישהי בהופעה שלנו".

בהופעות שלך קורים דברים עם הקהל? הצעות נישואין? מעבר לעובדה שאתה עומד שם ומופיע? אתה אוהב את זה?
"אנחנו שם לשיר לקהל, אנחנו לא שם כי באו לראות אותנו. אנחנו שם כי באנו לשיר לקהל. כמו שנוסעים לים ובורחים מהכול, שיבואו להופעה וישכחו מהכול ורק ישירו וירקדו. זה באמת ככה. להקה מופלאה שכבר זכיתי כמעט 20 שנה להופיע איתם. ביוני הקרוב זה יהיה כמעט 20 שנה שאנחנו יחד, בכל מיני גלגולים של הפרויקט. אני מוקף באנשים שפשוט באים לתת מכל הלב". 


"אני דואג להגיד להם את זה גם בפניהם - באמת זכיתי בלהקה שנותנת את המיטב כל כך הרבה שנים", סיכם רייכל. "להקה שכל הזמן מקפידה על המוזיקה, כשאתה יוצא מההופעה אתה תמיד יכול לזכור את הנגן כלי הקשה. אנרגיה שזזה בין כולם. אני לא אומר סתם כקלישאה - זו יכולת מאוד גדולה של בן אדם. אתה שם את עצמך טיפה אחורה, גם אני, יש שירים שאני אפילו לא נמצא על הבמה בהופעה, שירים שאני רק מנגן, וזה בסדר. אנרגיה מאוד יפה של להקה מאוד מרגשת".


סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm