הלהקה האהובה אינפקטד מאשרום, לא דילגה במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שלה על עצירה לביקור מולדת. החבורה מסתובבת בימים אלו בין היבשות לטובת הפצת אלבום האולפן החדש "IM25", ואיזה כיף שגם אנחנו זכינו לשמוע אותם בלייב עם סאונד עוצמתי, אנרגייה גבוהה והקהל הנאמן שהולך אחריהם כבר שנים.

אינפקטד מאשרום ו-BLiSS (צילום: עומרי סילבר)

אחרי מופע חימום של להקת ״קדמון״ ועוד חצי שעה של מוזיקת גליצ׳, הלהקה עלתה בדיוק בשעה 23:00 ובהחלט באו לתת בראש. את ההופעה הם החלו בסינגל פרוגרסיב מהאלבום החדש, והמשיכו עם הלהיטים האהובים כשהם משתמשים בהרבה במוזיקה חיה וקצת פחות אלקטרונית כהרגלם.

ראשונה להתארח הייתה נינט טייב שהפציצה יחד עם אינפקטד בשיר החדש שלהם "Black Velvet" וסימפול של קלאסיקת הראפ-רוק Sabotage של Beastie Boys, ואחריה עלו להופיע להקת התקווה 6 עם השיר המשותף שלהם ״Where Do I Belong״. 

משם המשיכה הלהקה אל הביצוע המטורף שלה ללהיט של משינה ״שלח לי מלאך״ בגרסת פסיי מעניינת, ואחריו עלתה הכוכבת העולה מאי ספדיה עם השיר ״זזים ביחד״, שעל אף שרק שמעתי עליה, היא לגמרי הפתיעה אותי לטובה. 

אינפקטד מאשרום (צילום: עומרי סילבר)
אינפקטד מאשרום (צילום: עומרי סילבר)

בין אמן לאמן הלהקה הקפיצה את הקהל עם כל השירים, שבואו נודה - כולנו הגענו בשבילם. ואז הגיע הגיטריסט BLiSS, שלקח את המושכות ויחד הם הרימו את הווליום ומילאו את החלל. 

אינפקטד מאשרום בהחלט יודעים מה הם עושים, כבר 25 שנה, ועל זה אין ספק. תמיד כיף לראות את הקהל הקבוע של הלהקה מגיע פעם אחר פעם, לא מפספס אף פעם את המסיבה הכי טובה בעיר. אמנם ההאנגר לא היה המקום המושלם לאירוע, במיוחד אחרי זה של פארק הירקון, אך כאשר כל כך קר בחוץ, האוויר בפנים עלה בלהבות.