בואו נתחיל מהסוף – ריהאנה בהיריון. לא אלבום חדש וגם לא טור עולמי כמו שהשמועות זרמו והמעריצים שתו בצימאון רב. רירי הכריזה על היריון שני בשניה הראשונה של מופע המחצית אולי הכי מצופה בסופרבול אי פעם, ועשתה היסטוריה בתור ההריונית הראשונה שמופיעה על הבמה הזו.

יותר משש שנים שהעולם חיכה לרגע הזה ולא סתם. ריהאנה עשתה הכל בשנים האחרונות כדי להתנער מכל דבר שקשור במילים – "אלבום", "במה", "מוזיקה", "סינגל" או במשפט אחד יותר מסכם – "עזבו אותי, התעייפתי. אני רוצה להוציא מהיום רק הלבשה תחתונה ואיפור ולהיכנס לרשימת המיליארדים של forbes". ובכן, אמש על הבמה הגדולה בעולם זה אכן היה ניכר, רירי התעייפה. 

ריהאנה. סופרבול 2023 (צילום: Gregory Shamus/Getty Images)
ריהאנה. סופרבול 2023 (צילום: Gregory Shamus/Getty Images)

עכשיו, לפני ששדולת ההריוניות בעולם קמות כדי לבטל אותי בגלל שאני מעז לבקר אישה בהיריון שמופיעה על במה כזו גדולה, תנו לי רגע של חסד להסביר שזה בכלל לא קשור להיריון (שמאוד אהבתי ולא נראה לי שיש פרזנטורית היריון יותר מושלמת מריהאנה). 

במשך 13 דקות, בצבע אדום בוהק ועל במות מרחפות, נתנה ריהאנה שואו באמת מכובד. היה שם כביכול הכל – הלהיטים הכי גדולים שלה בלי התחכמויות מיותרות, רירי ידעה מה המעריצים רוצים ונתנה לנו את זה. תוסיפו לזה במות מרחפות, עשרות רקדנים היסטריים, הופעה בלייב (בערך, תודה לדוד אוטו טיון שיודע לתת יד בשעת הצורך) וציפייה של שש שנים, והנה לכם מופע שאמור להיות מסומן במילה שאנחנו הכי אוהבים להשתמש בה בהקשר של כוכבים גדולים - "אייקוני".

ועדיין, משהו באייקוניות הזו היה חסר. קראתי כל הבוקר תגובות זועמות של מעריצים שציפו לשואו מוגזם ולכוריאוגרפיה מהחלל החיצון, ואת התסכול שלהם מזה שרירי כמעט ולא זזה על הבמה. חברים תנו לי לנפץ לכם אשליות - ריהאנה לא רוקדת. היא לא רקדה לפני ההיריון, וגם לא לפני עשור, וגם לא בתחילת הקריירה שלה. היא פשוט לא רוקדת. היא זזה בסטייל על הבמה ולפעמים זורקת עלינו טוורקינג אדיש וזה מספיק כדי שאנחנו נתחרפן מהשלמות שהיא, אבל ריהאנה היא ריהאנה והיא לא עושה ביונסה. 

View this post on Instagram

A post shared by NFL (@nfl)

במשך כמעט שני עשורים זה הספיק לנו, זה היה סוד הקסם שלה. הוייב הקאריבי והלא מתאמץ של הילדה שגדלה בברבדוס ולא סופרת אף אחד ממטר, בנה לה את אחת הקריירות המפוארות בעולם המוזיקה, אבל פתאום נדמה שזה כבר לא כל כך מספיק. על הבמה אתמול ריהאנה נראתה עייפה, כאילו לא כל כך מבינה איך היא הסכימה לטירלול הזה במקום להוציא עוד ליין לנז'רי סקסי לכבוד הולנטיינ'ז ולגזור עוד כמה מיליונים לחשבון הבנק שלה. 

מכירים את זה שהשתחררתם מהצבא, עברו כמה שנים ופתאום מזמינים אתכם למילואים, ואתם אומרים לעצמכם - "יאללה מגניב. לא ראיתי את כל החברים האלה שנים, בוא ניסע לכמה ימים", ובשניה שאתם מגיעים לבסיס נוחתת עליכם ההבנה - "אוקי, פאק. מה חשבתי לעצמי? אני כבר לא שם"? אז רירי אתמול. 

View this post on Instagram

A post shared by NFL (@nfl)

ובכל זאת, גם הילד בן ה-16, שבי שצורח בחדר שלו את "rude boy" ומדמיין איך הוא הולך לכבוש את העולם למרות שיש לו קול של קרפדה בגמילה מעישון, השתגע אתמול. הוא השתגע מהאייקון ילדות שלו שקיבלה את הכבוד המגיע לה על הבמה הכי גדולה בעולם, הוא השתגע מכמות הלהיטים המטורפים שיש לה שפשוט לא נגמרים (אני כן זועם שלא שרת את "please don’t stop the music". באיזה קטע?), הוא השתגע מזה שכן, היה פה קאמבק. קאמבק העשור. וגם אם הקאמבק הזה נמשך רק 13 דקות, זה עדיין קאמבק שצריך לקבל קטגוריה משלו בטקס פרסי הגרמי הבא. 

ריהאנה. סופרבול 2023 (צילום: Kevin Sabitus gettyimages)
ריהאנה. סופרבול 2023 (צילום: Kevin Sabitus gettyimages)

בסופו של דבר, התעייפה או לא, ריהאנה סיפקה לנו אתמול אתנחתא שחיכינו לה כל כך הרבה זמן. ואולי נאמרו פה כמה מילים ביקורתיות מאוד, אבל הן נאמרו אך ורק מתוך הערצה לכוכבת אחת בדורה שגם עוד עשרות דוג'ה קאט ורוזליות לא יגיעו למעמד וההשפעה שהיא יצרה. את המופע שלה סגרה רירי עם הלהיט הכי גדול שלה, Diamonds. וברגע אחד אחרון, הכל התגמד ולעזאזל איך שהיא נצצה לייק א דיימונד. 

עד המופע הבא, או עד קמפיין fenty beauty הבא, מה שיבוא קודם, תודה לך רירי שבכלל כיבדת אותנו בנוכחותך, אנחנו לא ראויים לזה. צאי לחופשת לידה, מגיע לך יפה שלנו. אנחנו כאן, ממתינים לראות אם תסכימי לחזור לסבב מילואים קצת יותר ארוך, ואני יודע שאת כבר לא יכולה לשמוע את המשפט הזה, אבל אולי, רק אם בא לך, תחזרי עם אלבום חדש?

ריהאנה. סופרבול 2023 (צילום: TIMOTHY A. CLARY.GettyImages)
ריהאנה. סופרבול 2023 (צילום: TIMOTHY A. CLARY.GettyImages)