בדצמבר האחרון הכריז הזמר רובי ויליאמס על סיבוב הופעות עולמי במסגרתו יגיע גם לישראל ויופיע בפסטיבל המוזיקה "סאמר אין דה סיטי" בן היומיים שייערך ב-31.5 וב-1.6, ובו מספר הופעות נוספות, ביניהן של סם סמית'. היום (ראשון) שלח הזמר ברכה מצולמת למעריצים הישראלים.

"היי ישראל, כאן רובי ויליאמס", אמר הזמר המצליח בסרטון. "אני לא יכול לחכות לראות את כולכם שוב, בתל אביב. ב-1.6, פארק הירקון. בואו נעשה את זה".

כזכור, פסטביל "סאמר אין דה סיטי" הוא אירוע בן יומיים אותו יוביל האחד והיחיד ומי שמיותר להציג - ויליאמס, שייפתח את היומיים המטורפים הללו בהופעה מלאה עם כל הלהיטים הגדולים.

אחרי שהשיק בראיון זום מהמיטה את האלבום XXV ויליאמס יוצא בסיבוב עולמי ושם גם את ישראל על מפת הטור. האלבום, שמכיל ביצועים מחודשים לשירים הגדולים שלו, זיכה את ויליאמס בשיא חדש לאמן סולו – 13 אלבומיו הגיעו לראש מצעד האלבומים הבריטי ובכך הוא הדיח את אלביס פרסלי מהמקום הראשון.

סאם סמית' מגיעים בפעם הראשונה לישראל עם מופע מיוחד לאלבום החדש "גלוריה" שיצא בינואר הקרוב. כן, הלהיט הגדול האחרון שלהם "Unholy" הוא מתוך האלבום המדובר, וזאת תהיה הזדמנות לצפות בו בלייב יחד עם השירים האחרים שלהם כמו "I'm not the only one" או שיר הנושא של הסרט של ג'יימס בונד "Writing's on the wall" שהביאו אותם לזכות בביליוני השמעות בכל העולם, ארבעה גראמי, גולדן גלוב, אוסקר, ועוד.
 
מרטין גריקס הכוכב הגדול של סצנת ה -EDM, זה שנחשב על ידי רבים לדי ג'י הטוב ביותר בז'אנר, חוזר לישראל להעיף לנו את הראש ולהראות לנו איך זה נשמע בלייב כשאתה מנגן מגיל 15, מוציא להיט (Animals) גדול בגיל 17, בעלים של חברת הקלטות מצליחה, משתף פעולה במהלך השנים עם חאליד, ביבי רקסה, דיוויד גטה, דואה ליפה ועוד.

מופע נוסף שיגיע אל במת הפסטיבל בפעם הראשונה בישראל הוא של ההרכב Papa Roach . ההרכב נחשב לאחד מחלוצי המטאל האלטרנטיבי או ה-Nu metal והוא מושפע מסגנונות מוזיקה רבים ושונים. במהלך השנים הם הוציאו 11 אלבומים, כשכל אחד מהם נשמע קצת אחרת. באלבום האחרון שלהם "Ego Trip" אפילו שיתפו פעולה עם הראפר Sueco + Fever 333.

הביצוע המיוחד של Calum Scott בגוט טאלנט הבריטי לשיר "Dancing on my own" הוציא מסיימון קאוול בכבודו ובעצמו קולות התלהבות. מאז אותו אודישן ב 2015 הוא הופיע בבריטניה, ארה"ב ואירופה, הוציא שני אלבומים ומספר סינגלים מרגשים במיוחד כמו "You are the reason"  ושיתוף הפעולה עם Lost Frequencies – Where are you now. זאת תהיה הפעם הראשונה של קאלום סקוט על הבמה בישראל, ואנחנו די בטוחים שזאת לא תהיה האחרונה.  

עם אלבום חדש ומסקרן סטטיק Static יעלה על הבמה ויראה לכולם שהדרך שלו רק מתחילה.  

NUNU (נונו), השם החם בפופ הישראלי, עם המנונים כמו "ליבינג דה דרים" ו"קיוט בוי" מגיעה אלינו לקצת פאן במקסימום.