הזמר חנן יובל הגיב היום (שני) לזמר קובי פרץ בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו, לאחר שהאחרון אמר כי "לא הזמינו אותי לשיר באירועים ממלכתיים כי אני ערס מדי, ההיפך מהישראלי היפה, הקונטרה של חנן יובל".

בעקבות סערת חנן יובל ודודי אמסלם - קובי פרץ לא נשאר חייב: "מזרחי וערס מדי"
אחרי שסירב להופיע בכנסת, אמסלם תוקף את חנן יובל: "מי זה? תביאו את קובי פרץ"

"קובי יקר, אני מאוד מעריך אותך כזמר, כיוצר וכקולגה. אני לא מכיר אותך באופן אישי, אבל אני מאמין שאתה אדם הגון וחיובי", כתב יובל, "אני רוצה שתדע, שכל עוד הדבר תלוי בי, אף אחד לא יצליח לסכסך ביני ובינך. אף אחד. מאחל לך ולכל משפחתך בריאות והצלחה".

כזכור, הסערה החלה לאחר שחנן יובל סירב להופיע בכנסת באירועי ערב יום הזיכרון לחללי צה"ל, בעקבות הרפורמות במערכת המשפט. יובל אמר כי "הכנסת הזאת - של אלמוג כהן, של דודי אמסלם, של החברה גוטליב, של גלית דיסטל, של אריה דרעי, של יו"ר הכנסת - זאת לא הכנסת שלי. לשיר שם בפני גסי הרוח האלה זה לעשות שקר גדול לעצמי".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

חנן יובל (צילום: אריאל בשור)
חנן יובל (צילום: אריאל בשור)

בתגובה לדברים כתב אמסלם בחשבון הטוויטר שלו: "חנן יובל... מי זה? הייתי מציע למארגנים להביא את הזמר והיוצר הנפלא קובי פרץ כדי שישיר לנו", בכך פרץ נקלע לשיח הפוליטי בין יובל לאמסלם וחטף תגובות קשות ברשת לאחר שכזכור ריצה עונש מאסר.

קובי פרץ גם הגיב לדבריו של אמסלם, ומסר כי "חורה לי לקרוא את התגובות שבדרך כלל אני לעולם לא נותן להן מקום, אבל קשה לי להתעלם. לעולם לא התייחסו אליי כאל זמר לגיטימי שהצלחתו הגיעה בזכות. עכשיו אומרים ׳תביאו 'עבריין' להופיע בכנסת אז זו פני הממשלה׳. אבל שאלה לי, ולפני הכלא, מישהו הזמין אותי אי פעם לאירועים ממלכתיים? לכנסת, לבית הנשיא? לאירועי זיכרון? הזמר הכי מצליח בארץ אבל להופיע באירוע ממלכתי? לשם אני לא שייך, למה? כי אני מזרחי מידי, ערס מידי, לא תכול עיניים ובהיר שיער, ההיפך מהישראלי היפה, אם תרצו, הקונטרה של חנן יובל". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<