הזמר קובי פרץ הגיב היום (שני) לקריאתו של חנן יובל לאחדות שאמר כי "לא יצליחו לסכסך ביניהם". בחשבון האינסטגרם של פרץ, כתב הזמר כי הוא מזמין את חנן יובל להופיע איתו.

מסר לאמסלם? חנן יובל פנה לקובי פרץ: "לא יצליחו לסכסך בינינו"
בעקבות סערת חנן יובל ודודי אמסלם - קובי פרץ לא נשאר חייב: "מזרחי וערס מדי"

"בימים לא פשוטים שאנחנו עוברים בתור עם ומדינה, אנ בעד אחדות ושלום בין כל בני ישראל", כתב פרץ, "כולנו אחים לא משנה מה הדעות הפוליטיות של מי מאיתנו או מאיפה הורינו הגיעו ארצה. חנן יובל היקר אני מזמין אותך להופיע אצלי בהופעה הקרובה, נשיר יחד ונקרב לבבות".

ההודעה של קובי פרץ לחנן יובל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ההודעה של קובי פרץ לחנן יובל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כזכור, הסערה החלה לאחר שחנן יובל סירב להופיע בכנסת באירועי ערב יום הזיכרון לחללי צה"ל, בעקבות הרפורמות במערכת המשפט. יובל אמר כי "הכנסת הזאת - של אלמוג כהן, של דודי אמסלם, של החברה גוטליב, של גלית דיסטל, של אריה דרעי, של יו"ר הכנסת - זאת לא הכנסת שלי. לשיר שם בפני גסי הרוח האלה זה לעשות שקר גדול לעצמי".

בתגובה לדברים כתב אמסלם בחשבון הטוויטר שלו: "חנן יובל... מי זה? הייתי מציע למארגנים להביא את הזמר והיוצר הנפלא קובי פרץ כדי שישיר לנו", בכך פרץ נקלע לשיח הפוליטי בין יובל לאמסלם וחטף תגובות קשות ברשת לאחר שכזכור ריצה עונש מאסר.

קובי פרץ (צילום: עמי ארליך )
קובי פרץ (צילום: עמי ארליך )

קובי פרץ הגיב לדבריו של אמסלם, ומסר כי "חורה לי לקרוא את התגובות שבדרך כלל אני לעולם לא נותן להן מקום, אבל קשה לי להתעלם. לעולם לא התייחסו אליי כאל זמר לגיטימי שהצלחתו הגיעה בזכות. עכשיו אומרים ׳תביאו 'עבריין' להופיע בכנסת אז זו פני הממשלה׳. אבל שאלה לי, ולפני הכלא, מישהו הזמין אותי אי פעם לאירועים ממלכתיים? לכנסת, לבית הנשיא? לאירועי זיכרון? הזמר הכי מצליח בארץ אבל להופיע באירוע ממלכתי? לשם אני לא שייך, למה? כי אני מזרחי מידי, ערס מידי, לא תכול עיניים ובהיר שיער, ההיפך מהישראלי היפה, אם תרצו, הקונטרה של חנן יובל". 

כמו כן, חנן יובל אמר על דבריו של פרץ כי "קובי יקר, אני מאוד מעריך אותך כזמר, כיוצר וכקולגה. אני לא מכיר אותך באופן אישי, אבל אני מאמין שאתה אדם הגון וחיובי", כתב יובל, "אני רוצה שתדע, שכל עוד הדבר תלוי בי, אף אחד לא יצליח לסכסך ביני ובינך. אף אחד. מאחל לך ולכל משפחתך בריאות והצלחה".