אחרי חודשים רבים של שמועות וציפיות, הערב (רביעי) נחשף במשדר מיוחד בכאן 11 השיר "יוניקורן", עמו תופיע נועה קירל כנציגת ישראל באירוויזיון 2023, שייערך במאי הקרוב בליברפול, בריטניה.

את השיר כתבו והלחינו דורון מדלי, מאי ספדיה, ינון יהל ונועה קירל עצמה. קירל תופיע בחצי הגמר הראשון של האירוויזיון, שייערך ב-9 במאי, ותנסה להעפיל לגמר שייערך ב-13 במאי.

נועה קירל (צילום: ערן לוי)
נועה קירל (צילום: ערן לוי)

השיר, שעוסק בהעצמה נשית, נחשף בשידור חי מפסטיבל המוסיקה במלון דן אילת, במהלך הופעה חיה של קירל. את המשדר המיוחד הנחתה מאיה ורטהיימר, מכוכבי הסדרה החדשה של כאן 11, "מלאך משחית", שתעלה לשידור החל ב-26 במרץ 2023.

חצי הגמר הראשון של תחרות השירה האירופית ייערך ב-9 למאי בליברפול, וישראל הוגרלה להשתתף בחצי הגמר הראשון. חצי הגמר השני יתקיים ב-11 במאי והגמר הגדול ישודר ב-13.5.23. את השיר "UNICORN" יצרו דורון מדלי, מאי ספדיה, ינון יהל ונועה קירל שתייצג כאמור את ישראל בתחרות.

נועה קירל (מתוך הקליפ לשיר ''יוניקורן'') (צילום: באדיבות כאן 11)
נועה קירל (מתוך הקליפ לשיר ''יוניקורן'') (צילום: באדיבות כאן 11)

עוד לפני שמישהו מחוץ למעגל הקרוב של קירל שמע את השיר, הוא כבר הספיק להיות מדורג במקום גבוה בטבלאות ההימורים לתחרות האירופית. נראה כי הדירוג הגבוה לו זכתה קירל קשור לכמה סיבות, בין השאר הקריירה הבינלאומית שלה והשירים באנגלית שכבר הוציאה בלי קשר לתחרות, ההצלחה הגדולה שלה בישראל, יחד עם ההיכרות עם הסגנון הפופי של שיריה שהופכים אותה למועמדת מובילה בתחרות.