לקראת ביקור נתניהו בגרמניה: כאלף אנשי תרבות שמוחים כנגד הממשלה והרפורמה המשפטית, פנו לשגרירי גרמניה ובריטניה בישראל, בדרישה כי יבטלו את ביקורי ראש הממשלה בנימין נתניהו במדינות אלו. אורי ברבש, אחד מחותמי הפנייה ויוצר ובמאי קולנוע, שוחח הערב (שלישי) עם בן כספית ואריה אלדד בתוכניתם ב-103FM, וניסה להסביר את עמדתו בעניין. 

לקראת פעולת ההתנגדות בנתב"ג: מארגני המחאה הודיעו כי הרכבות לא ייחסמו
אם האופוזיציה לא תיכנס למו"מ: רוטמן צפוי לאמץ חלק ממתווה אלבשן באופן חד-צדדי

"אנחנו נאבקים על קיומנו, על חיינו. אני מרגיש שאנו משולים לאנשים המצויים בספינה טובעת בשדה ים, אנו קוראים קריאות SOS לכל מי שמוכן להקשיב", ציין והוסיף: "מיליונים יוצאים יום יום לרחובות, וגם בעולם, אנחנו שותפים להערכה של העולם המערבי. אין שום סיבה שלא נבקש את עזרתם". 

על הטענות שמופנות כלפי פנייה זו לשגרירי המדינות, אמר: "אנחנו לא מבקשים את עזרת שותפינו הדמוקרטיים בעולם בכספים, בסיוע מול הטלות וטו באו"ם, למה אנו לא יכולים לבוא אליהם בדרישה שלנו ופתאום זה הופך לבלתי אפשרי"?.

עוד טען: "לא הייתי שותף לתפיסת עולמם של שוברים שתיקה, פנו אליי בעבר. היום אנו חיים את המציאות אחרת,. קרה פה משהו שלא קרה מאז קום המדינה, אנו באמת עומדים בפני סכנה קיומית. מי שמחוקק את החוקים שנקראים רפורמה רוצה אפרטהייד, מדינה גזענית, אלימה וחשוכה, מי שמחוקק אותם רוצה לבטל את מעמד בית המשפט ולשלוט בכל הרשויות, זו דיקטטורה מלא על מלא".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm.