למרות השינוי הקיצוני במזג האוויר ביומיים האחרונים, הגשם והבוץ לא מנעו מאלפים להגיע להופעה של אחד מהראפרים הנחשבים ביותר בתקופה האחרונה - טראוויס סקוט. הגשם פסק בשעות אחה"צ, מה שהטיב עם הקהל שהגיע מצויד במעילים ובמגפיים ונהנה מהופעה שלא הייתה דומה לה בישראל.

הראפר טראוויס סקוט, עלה אמש (שלישי) על במת פארק הירקון בתל אביב, ובהחלט הצליח להקפיץ למעלה מ-10,000 מעריצים. הקהל, שהיה מורכב מילדים בני חמש ועד למבוגרים בני 40, נהנה מחימום של כמה ראפרים ישראלים כשביניהם עדן דרסו, נורוז, עטר מיינר בליווי של אורי שוחט ודי ג'יי מושיק. מאוחר יותר עלה לבמה דיג'יי צ'ייס בי, שמלווה את סקוט בהופעותיו ונתן חימום כזה שהבטיח שהולך להיום חם, אבל חם מאוד.

טראוויס סקוט בפארק הירקון (צילום: אלון לוין)
טראוויס סקוט בפארק הירקון (צילום: אלון לוין)

טראוויס סקוט, עלה בשעה 20:35 (צילום: אלון לוין)
טראוויס סקוט, עלה בשעה 20:35 (צילום: אלון לוין)

אחרי רבע שעה של מתח וציפייה, הופיע סקוט על מרפסת גבוהה שנבנתה מעל הבמה, בדיוק בשעה 20:35 כשהוא מבצע את השיר Hold that heat (במקור של Southside) וקורא "תל אביב!" בקריאות חוזרות. המעריצים שנראה היה כי לא שלטו בפרצי ההתרגשות, קפצו במעגלים עד שאפשר היה להרגיש את אדמת הפארק רועדת. מיד עבר הראפר לשיר השני ברשימה (Butterfly effect), ודקה לאחר מכן לשיר הבא (Stargazing), כך עד שבשעה 20:50, הגיע סקוט לשיר השביעי בסט-ליסט אשר היה מורכב מ-15 שירים.

את השירים כולם שר סקוט כשאפקט האוטו-תיון מופעל על קולו, כשהוא לבד על הבמה, בלי רקדנים, ועם סווטשירט שחור שהוסיף להסתיר אותו תחת התאורה המסנוורת והעשן הכבד. בדקות הראשונות של ההופעה הראפר כבר הוריד את הסווטשירט אך בכל זאת, המעריצים בקושי והצליחו לראות אותו עד שירד אל הבמה המרכזית כשביצע את Highest in the Room. גם רוחו של קניה ווסט חלפה מעל הפארק כשהראפר ביצע את Praise god.

רץ על הסט-ליסט, טראוויס סקוט (צילום: אלון לוין)
רץ על הסט-ליסט, טראוויס סקוט (צילום: אלון לוין)

על מסכי הענק שעומדים בדרך כלל בצדי הבמה, פניו של סקוט היו מטושטשות ולא ברורות, מאחר והן צולמו תחת אפקטים ופילטרים כבדים. לקראת סיום המופע (כשאף אחד עדיין לא הבין שמדובר בסיומו), ביצע סקוט את להיטיו הגדולים ביותר עד כה Antidote, SICKO MODE ו-goosebumps, וכשהמעריצים היו בשיא - הודה הראפר לקהל ונעלם אל מאחורי הקלעים בשעה 21:33 בדיוק.

עשרות אלפי האנשים שברובם נותרו בפה פעור, טענו כי המופע היה קצר ומאכזב, מאחר וסקוט מיהר לסיים את כל השירים שבסט-ליסט כשביצע פחות מחצי שיר בכל פעם. ההופעה נמשכה כשעה אך משום מה הקהל עזב את פארק הירקון כשהוא מתוסכל ולא מסופק כלל.

נפרד מהקהל אחרי 58 דקות, טראוויס סקוט (צילום: אלון לוין)
נפרד מהקהל אחרי 58 דקות, טראוויס סקוט (צילום: אלון לוין)