45 שנה לאחר שעלתה לאוויר לראשונה, ושלוש שנים לאחר שחזרה למסך, התוכנית המיתולוגית "זהו זה" יוצאת מהמסך ועולה על הבמה: חמשת כוכבי התוכנית - מוני מושונוב, שלמה בראבא, גידי גוב, דובל'ה גליקמן ואבי קושניר, יופיעו בקיץ הקרוב במופע מיוחד המורכב מהשירים אותם ביצעו בתוכנית.

המופע יעלה באמפי קיסריה ב-3 וב-5 באוגוסט, ובבריכת הסולטן בירושלים ב-24 באוגוסט. את המופע מנהלים אומנותית המפיקה אתי אנטה והמפיק המוזיקלי אמיר לקנר, ואת החמישה ילוו 11 נגנים.

הבוקר (שני) הופיעו החמישה במסיבת עיתונאים מיוחדת בהאנגר 11 בתל אביב. "התחלנו ב-78 כתוכנית לנוער, ואז המשכנו והמציאות התחילה להכתיב תכנים שהיינו חייבים להתייחס. ב-82 הייתה מלחמת לבנון, עשינו תוכנית במהלך המלחמה וקיבלנו את האופי הנוסף של התוכנית. כשהגענו למלחמת המפרץ היה השינוי הדרסטי, התכנסנו וסיפרנו סיפורים אישיים ומשם נהייתה תוכנית. זו הייתה נחמה גדולה לכולם. היינו גם ברצח רבין, איך מצחיקים בדבר כזה. ואז הגענו לקורונה וגם שם היה לנו סוג של תפקיד, ועד לימינו אלה וכל מה שקורה. השירים הם נחמה גדולה", סיפר מושונוב.

לשאלה כיצד נבחרו השירים למופע השיב מושונוב "אנחנו דעתנים, אמנם מכבדים את אתי ואמיר אבל גם לנו יש דעה", וגוב הוסיף: "כולם היו בנינו, בוחרים לפי אהבתנו וגם לפי מדדי הצפייה וההאזנה". החמישה הוסיפו כי המופע יכלול גם מערכונים, ואולי גם שיר אחד או שניים מגלגולה המקורי של התוכנית.

באופן בלתי נמנע, החמישה התייחסו גם לעניינים האקטואליים שעל הפרק. "אלה ימים קשים, המצב הפך לעיסוק המרכזי וקצת שוכחים לחיות. חייבים שיהיו הפוגות של חזרה אל החיים ואנחנו הפוגה", אמר גליקמן.