חברת yes חשפה השבוע במסיבת העיתונאים המסורתית, למעלה מ-40 הפקות מקור ישראליות חדשות שיעלו השנה על המסך: סדרות דרמה, קומדיה, דוקו-ריאליטי, סדרות תיעודיות וכן סדרות לילדים ונוער. פנינה מסקרנת במיוחד בהיצע הטלוויזיוני החדש היא "איננה"- נועה קירל מובילה לראשונה דרמת מתח למבוגרים. בשיחה עם "מעריב אונליין" סיפרה קירל על הסדרה החדשה והעתידנית, שצפויה לעסוק בפרשה אפילה, סמים דיגיטליים ומגפה מסתורית.

מתי יש לה זמן? נועה קירל התחילה תואר בפסיכולוגיה
יהיה פנומנל? נועה קירל נוסקת בטבלת ההימורים של האירוויזיון

נועה, ספרי לנו מה את עושה כאן הבוקר
"קודם כל 'יס' זה הבית שלי, אני מגיעה לכאן כל שנה, ואני כבר עובדת איתם על המון פרויקטים אבל הפעם אנחנו משיקים סדרה חדשה שאני הולכת לשחק בה בתפקיד ראשי, סדרת מתח, גם למבוגרים שנקראת 'איננה'. משחק זה חלק בלתי נפרד מהקריירה שלי ומהעשייה שלי. אז זה מאוד מרגש".

את משחקת בעצם את דריה, ספרי לי עליה
"אני משחקת את דריה, שמנסה לגלות מה בעצם קרה לחברה הכי טובה שלה, שנעלמה, שהיא איננה בעצם ואז דברים מסתבכים ויש המון מתח ויחד עם אבא של נויה, בעצם חברה של דריה שנעלמת הם מנסים להבין מה קורה ואיך זה מתקשר. וזה המון מתח ואקשן, יהיה הרבה מעניין".

שמעתי על "סמים דיגיטליים" מגפה מסתורית, זה נשמע עתידני ודיסטרופי
"כן, יש וייב עתידני. אני לא יכולה לחשוף יותר מדי, אבל זה באמת משהו שלא עשיתי עד היום, פרויקט מאוד חדש אבל אני אוהבת לאתגר את עצמי".

עד עכשיו עשית הרבה דברים לנוער ולצעירים איך זה לעשות משהו שונה לגמרי
"זה כיף, זה מה שכיף במקצוע הזה שיש המון הפתעות וכל פעם אפשר לאתגר את עצמך ולדעת בתחומים שפחות נגעת בהם, וזה בעיקר מעניין ומרענן".

מבחינת העבודה שלך, איך זה שונה לעבוד על סדרת נוער לעומת סדרה למבוגרים
"העבודה היא אותה  עבודה, זו עבודה קשה ואינטנסיבית. זה לקחת מורה למשחק, ולעבוד על הסצנות, ולזכור את הטקסט, ולהגיע מוכנה, ולעשות את זה על הצד הטוב ביותר".

בהשקת התכנים הקודמת של 'יס' שמענו על איזה 'דיס', בינך לבין דנה אינטרנשיונל
"לא מה פתאום. היא פה? אנחנו כבר חברות וצילמנו פרסומת ל'יס' ביחד".