הזמר יהורם גאון כתב אמש (שבת) פוסט בעמוד הפייסבוק שלו, בו תקף את הממשלה על רקע קידום הרפורמה המשפטית, והאשים אותה כי רצף החקיקה המהירה גורם לאובדן האחדות בעם.

"הוא איש מיוחד, בכוחו לעשות את זה": המסר של יהורם גאון לנתניהו

"מי ימציא עוד חוק, שאף אחד לא מבין את נחיצות באמצע המהומה בה העם שרוי, מעולם לא יצאה מנהיגות מנצחת במהירות כזאת לממש את הבטחותיה לציבור שלה, כמו איזה ילד ששמו לפניו סיר של סוכריות והוא ממלא את פיו בכל מה שמנעו ממנו שנים, שר אחר סוגר את התאגיד,
בבריאות מבטלים את המס על המשקאות המתוקים, בחקלאות מבטלים מכסים על יבוא מחו"ל, הכול עכשיו, מהר פן נאחר, פן מחר אי אפשר יהיה כבר, בשביל מה כל החוקים הלא חשובים האלה עכשיו, כשהארץ בוערת וכל חוק הופך עוד זרד למדורה. אולי תרגעו כבר? היו בחירות, תתחילו להאמין שאתם בשלטון", כתב גאון.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

"למה בשם השם צריך עכשיו בתוך כל ההפגנות שמשבשות את מהלכה של הארץ, תיקון חוק שאוסר הפליה מיגדרית, חוק של כניסות נפרדות למרפאות, הפרדה באתרי טבע, הימנעות מאספקת מוצר בשל אמונה דתית, לְמה זה טוב? המחלקה לחקירות שוטרים תוכפף ישירות לשר המשפטים, הצעת החוק של היועצים המשפטיים, עסקים יוכלו למנוע מתן שירות בגלל אמונה דתית, מרחיבים סמכויותיהם של בתי הדין הרבניים שיעסקו גם בענינים אזרחיים, ורופא יוכל שלא להעניק טיפול שנוגד את אמונתו, ביטול עבירת מירמה והפרת אמונים, בחייכם זה חובה כל החוקים האלה? עכשיו? וחוק החמץ? אם היה בשנה הבאה היה קורה משהו? חוק שיאפשר לקבל תרומות למימון הליכים משפטיים או רפואיים לחברי כנסת ושרים, אתם נורמלים? עכשיו?", הוסיף.

"חוק שיאפשר לקבל תרומות למימון הליכים משפטיים או רפואיים לחברי כנסת ושרים, אתם נורמלים? עכשיו? ואם לנו קשה לעקוב איך אתם עוקבים?הרי מרוב מהירות לחוקק אני בטוח שאין לכם זמן לקרוא את סעיפי החוק, ומיום ליום מהפגנה להפגנה מחקיקה ועוד חקיקה שלא שייכת לרפורמה, אנחנו מאבדים את הנכס החזק ביותר שהיה לנו , איבדנו את היחד המשותף שהיה הנכס הנפלא ביותר שחיבר בינינו, ושעשה אותנו עִם כל הנפתולים וחילוקי הדעות לעם נפלא כל כך. היום במלחמה הפנימית שביננו הפכנו שלם אומלל שמנותץ לחלקים, כשכל חלק זועק שבר,דבר שלא פיללנו כמותו אף בחלומות המסויטים ביותר", המשיך גאון.