אלעד קרן (אלדי), נגן גיטרת בס ומהפעילים והמוכרים בתעשיית המוזיקה בישראל, בן 51 תושב יפו, ניגן בתחילת דרכו יחד עם האומנים הגדולים ביותר. לפני שני עשורים הצליח מאוד גם בתעשיית ההייטק, אבל בגיל 38 התגלה בגופו סרטן הדם (לוקמיה) בשלב שנראה היה בר־ריפוי.

הוא הכיר בת זוג, הביא איתה ילדה לעולם ונראה היה שיכול לנצח את המחלה, אבל אז הכל קרס. הקשר שלו התפרק והמחלה פרצה בשיא חומרתה. אחרי ארבעה סבבי טיפול כימי, אלעד, שגובהו 1.82, הגיע למשקל של 45 ק"ג והרופאים הגדירו את מצבו כסופני. הוא כבר החל להיפרד מקרוביו, אבל בזכות תרופה ניסיונית, שהיה הראשון בארץ לקבלה, הוא הצליח להחלים כנגד כל הסיכויים.

עכשיו אלעד מבקש להוציא את סיפור מאבקו הקשה והמרגש בספר מעורר השראה שיסייע לאנשים במצבי משבר, שנראה כי אין מהם חזרה. הוא פונה לסיוע הציבור בפרויקט מימון המונים, שבמסגרתו נותרו לו שבועיים כדי להוציא את ספרו "סקס, סמים ומחלות קשות" באמצעות האתר "הדסטארט".

"כבר ראיתי את המוות בעיניים, כולם הספידו אותי, אבל הנה, אני כאן בשביל לספר ולהעניק לכולם סיבה טובה ליהנות מהחיים. לכן אני פונה אליכם על מנת שתעזרו לי לעזור לאחרים", הוא אומר באמצעותנו.

לפני כשנה אלעד חגג יומולדת 50 בהופעה במועדון ה"ברבי", יחד עם אומנים רבים שהופיע עמם בעבר, וכל ההכנסות נתרמו למען עמותת חליל האור לתמיכה בחולי לוקמיה. הוא עצמו עבר קורס מנטורים בעמותה, וכעת מסייע לחולי לוקמיה בכל הגילים.