יוצר התוכן הדיגיטלי גיא בר וחברו אורי בז'רנו יצרו סרטון AI שהפך לוויראלי, בו מככבים סלבריטאים יהודים עם חולצות נושאות מסר נגד קניה ווסט. בשיחה עם איריס קול ב-103fm, חשף בר את הרקע ליצירה.

"קניה ווסט העלה פרסומת בזמן שידורי הסופרבול, שאלו השידורים הכי משמעותיים בארה"ב בשנה, לאתר שלו", פתח בר והמשיך: "לפני הסופרבול האתר היה רגיל - עם מרצ'נדייז ובגדים וכן הלאה. מיד שעלתה הפרסומת הוא השאיר רק טי-שירט לבנה עם צלב קרס. אני ראיתי את זה ואמרתי: 'אנחנו חייבים להגיב'".

בניגוד לגישה התוקפנית של ווסט, בחרו היוצרים בגישה מעודנת יותר: "הפוך לאלימות והפרובוקטיביות של קנייה ווסט ארזנו את זה באריזה אנדרסטייטמנט - אנשים בסרט לא מדברים, זה מאוד עדין, זה בשחור לבן", הסביר בר. והוסיף: "כל הדמויות הם יהודים ויהודיות מאוד מפורסמים בעולם ומעבר לזה הם הסביבה החברתית התרבותית של ווסט".

כאשר נשאל על התנגדותה של סקארלט ג'והנסון לשימוש בדמותה בסרטון, השיב בר: "אני מבין את זה לחלוטין אבל אני חושב שלקחת את השיח לעולם הטכנולוגי ולהזיז הצידה את נושא האנטישמיות זה לא מעשה מדויק".