תוך עשר שעות בלבד מרגע חשיפתו, צבר השיר למעלה מ-1.1 מיליון צפיות בפלטפורמות הדיגיטליות של כאן ובערוץ היוטיוב הרשמי של האירוויזיון, כאשר באינסטגרם בלבד הגיעה החשיפה לשיר לכמעט חצי מיליון צפיות.
בעוד שבישראל הדעה המובילה נוטה לביקורת, התגובות בעולם דווקא חיוביות יותר, זאת על אף התחרות הקשה. בארץ מבקרים אותו כ"חלש" ו"גנרי", מטילים ספק בייצוג של ישראל בקליפ ומביעים תסכול מתהליך הבחירה. מנגד, בעולם מתחברים מאוד לשיר ומשבחים את המילים שלו, ומציינים שהן "מצמררות" במיוחד לאור הסיפור האישי של יובל רפאל.
שני חושבת כי "צפוי שזה יהיה הסגנון, זה היה צפוי לצערי שזה יהיה בנאלי וגנרי". גם עבור רואי השיר היה "משעמם" בפעם הראשונה בה האזין לשיר אך מייד הוסיף: "הקשבתי שוב פעם למילים, שמעתי אותם שוב פעם, ולשמוע את המילים ממישהי כמו יובל שאנחנו יודעים מה הסיפור שלה, וגם בעולם יודעים ומכירים, זה פשוט צמרר אותי ברמות. אני מכור".
שני הקשתה ואמרה: "המעריצים של האירוויזיון מכירים את השירים וכבר באים מוכנים, רוב הצופים ישמעו את זה פעם אחת וזה מה שהם יקבלו". רואי השיב: "נכון, אבל עובדתית זה עובד בעולם, תראי אנחנו מטפסים בהימורים, אנשים עפים על השיר באירופה".
מבחינת אתר ההימורים הראשי של האירוויזיון, שוודיה נמצאת במקום הראשון בהימורים עם השיר "Bara bada bastu" שזכה בקדם האירוויזיון השוודי וצבר מעל 800 אלף צפיות ביוטיוב. אוסטריה במקום השני עם השיר "Wasted Love" שצבר למעלה ממיליון צפיות בערוץ הרשמי של האירוויזיון ביוטיוב ונחשב בעיני רבים כמועמד מרכזי לזכייה.