"גדלתי בין אמנים שהסתובבו אצלנו, בייחוד עמיר בניון, שממש חי איתנו איזה זמן לאחר שהוא ואבא שלי עבדו על המון דברים ביחד", המשיך. "לקראת סוף היסודי, הייתה לי להקת-רוק, שבה הייתי נותן בראש וצורח. אז, לאחר שאבי השמיע את המוזיקה שלי לעמיר, הוא אמר שעמיר קורא לי".