יצוין כי בניגוד לתוכנות שונות שיש כמו ספוטיפיי או במחוזותינו, כמו אפליקציית "שירי" הישראלית, שלפי בחירת המאזין מתאימות לו שירים מאותו סגנון, הדי־ג'יי הווירטואלי נועד לקרוא בעצמו את רצונו של המאזין בכל שעות היום ולספק את צרכיו האמיתיים באופן אוטומטי, לאור הפידבקים שהוא מזין בתוכנה, כשמטרתו לקלוע "בדיוק ולא בערך" בטעמו המוזיקלי. "כרגע הדי־ג'יי עדיין במתחם המחקר. הוא עבד היטב בניסוי שעשינו עם מתנדבים, אך עדיין לא יצא באופן מסחרי. יש עוד עבודה רבה", מדגיש ד"ר ליבמן.