עדי אולמנסקי תמיד מצליח לשמור על עצמה עדכנית, מתקדמת ורלוונטית ומוכיחה, כמוזיקאית וכיוצרת, שהיא יכולה לתפוס כל גל מוזיקלי וטרנד בצורה מעמיקה ולחלוש על שלל סגנונות ביד רמה.
ב"מטוס כחול", שירו החדש, עידן חביב לא מחדש יותר מדי, הוא נע בצורה נוסחתית באותו סגנון פולקי שמאפיין אותו ואת שיריו בקולו המחוספס והידוע, וזה לזכותו: חביב פיצח היטב את הנוסחא ליצור להיט ושיר שתפור לו ולמידותיו בחיבור טוטאלי בין הנשמה לקול, וזה בדיוק השילוב שהפך אותו לאחד האמנים האהובים.
השיר החדש כולל חצי דיבור, חצי שירה, פזמון קליט ועיבוד יפהפה שיכול ללוות בקלות נסיעה או אווירה, נוסך אופטימיות וחיוך, ומצליח לספק את הסחורה.
אברהם אביב אלוש כבר מזמן הוכיח את כישרונו כשחקן מצליח, מהמובילים במחוזותינו, וגם כזמר קצר לא מעט הצלחה (בייחוד ב"הכי קרוב אלייך", פרי שיתוף הפעולה שלו עם עילי בוטנר).
אבל הפעם, בשירו החדש "יש ימים", הוא חשוף יותר מתמיד. הוא לא משחק דמות, הוא לא שותף ביצירה, אלא הוא רקח בעצמו, מנשמתו ומה"בפנוכו" שלו שיר שמביע את ההוויה שלו, דרך החיים שסיגל לעצמו והפרספקטיבה שלו על האמונה והמציאות.
זה מעין מסמך אוטוביוגרפי שעטוף בטקסט איכותי וגבוה, מגובש וטוטאלי ובלחן מלודי שמוציא מאלוש קול של זמר נשמה, כזה הנע ונד בין רוקנ'רול לפולק, מוזיקת "אמצע דרך" המשלבת באידיאלים שלה בין קודש לחול בצורה הכי "אלושית" שיש.