עיתונאי ערוץ 13, עמית קוטלר, שוחח עם איריס קול ב-103FM על סיכוייה של הנציגה הישראלית לזכות בתחרות האירופית והרגשות בסביבתה: "יש תחושה שזה חזר להיות גדול כמו ב-2018".

נערכה החזרה הראשונה של נועה קירל על במת האירוויזיון, שהסתיימה במה שמגדירים בצוות שלה כ"הצלחה פנומנלית" לקול תשואות יושבי האולם. התלהבות מיוחדת נרשמה בקטע הריקוד של נועה, ואפילו מפיקי התחרות, למודי הניסיון, טענו כי מדובר בהופעה יוצאת דופן. עמית קוטלר, כתב התרבות של "ערוץ 13", סיפר לאיריס קול ב-103FM על התחושות בסביבתה של קירל, וגם על הבעיה הגדולה שלה.

"אנחנו עומדים בפני אחד השבועות המרגשים בעולם התרבות העולמי בכל הזמנים, אני לא מגזים בכלל", אמר קוטלר. "מי היה עוד בינינו כשהכתירו את המלכה אליזבת? לא אנחנו. וזה הולך לקרות בשבת, מכתירים את המלך צ'ארלס בלונדון. אירוע שכבר עכשיו הבריטים תופסים מקום כדי לראות אותו מקרוב".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"יש לנו חצי גמר אירוויזיון על הראש", המשיך העיתונאי. "נועה קירל שלנו כבר בליברפול, שעתיים נסיעה מלונדון ושם כבר התחילו אתמול החזרות. הביקורת מפרגנת בטירוף, וצריך לשים חמסה ענקית מעל הראש. יש פה באמת כוכבת שנולדה לאירוויזיון. נועה באמת היא החומר המדויק למה שקורה היום באירוויזיון, השירה, ההופעה, הבמה, כל הצוות שמסביב, בעיקר דורון מדלי שזכה עם 'טוי'. הביאו את הדור הבא של מה שעשינו ב-2018, אנחנו מנסים לעשות עכשיו ב-2023". 

"'טוי' היה מאוד ממותג, הלכו פה גם על יוניקורן - נוסחה מאוד טובה", הוסיף קוטלר. "בתוך החמש שנים האלו זה לא ממש קרה, מדלי גם היה פחות מעורב. אבל עכשיו באמת יש תחושה שזה חזר להיות גדול כמו ב-2018, לא יודע אם נזכה. כשהיינו בליסבון עם נטע וראיינו את מדלי לפני הגמר, הוא אמר לנו 'זה שלנו, אנחנו הולכים לזכות'. אמרתי לו 'מאיפה היהירות?', הוא אמר לי 'אני לא מתעניין לשמוע מה יש לך או לאחרים, אנחנו נזכה באירוויזיון', והוא צדק. פה הוא לא אמר, זה לא נשמע, אבל ההימורים מהמרים על מקום מאוד גבוה גם בגמר. נזכיר שאחרי חצי הגמר בשבוע הבא המיקומים מתאפסים ולקראת הגמר אנחנו נהיה במקום אחר".

 לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

בשביל לזכות צריכים להיות כמו נטע ברזילי, משהו יוצא דופן.
"נכון, וכאן באמת הבעיה הקלה של נועה, באירוויזיון ספרתי לפחות 5 בנות שהן אותו סיפור. למשל הזמרת הבריטית, היא ונועה זה ממש אותו סיפור. יהיה לה קשה לבלוט בגמר, אבל עדיין ההימורים באמת מפרגנים. אנחנו נהיה שם בשבוע הבא, נלווה את האירוויזיון מקרוב".