פעם נוספת, כשנה אחרי שנתנה בראש בפעם הראשונה בחייה וכבשה את פארק הירקון, הכוכבת הכי גדולה שלנו - הלוא היא נועה קירל, עשתה זאת שוב. קשה להאמין, אבל ילדה בת 22, עם הרבה מאוד מוטיבציה, כישרון ויכולת התמדה יוצאת מגדר הרגיל, הצליחה לגרום לכ-62 אלף מעריצים ומעריצות, מכל הגילים, הסוגים והמינים, לנהור אל מתחם ההופעות הגדול ביותר בישראל ולהשאיר את כולם פעורי פה.

עשתה היסטוריה: נועה קירל כבשה שוב את פארק הירקון
שלום חנוך ואביב גפן ביטלו הופעה עם אריאל זילבר - וכך הוא השיב להם
אנחנו במסך עשן: החרם על אריאל זילבר כולל מידה של צביעות | דעה

המופע יוצא הדופן של הזמרת הצעירה החל בכלל בכיכובה של זמרת צעירה אפילו יותר, מאיה דדון, שעל אף הניסיון הקצר שלה בתעשיית המוזיקה לגמרי החזיקה את הבמה והייתה מופע פתיחה הולם לקראת בואה של נציגתנו בעולם. בשעה 20:45 בדיוק, כרבע שעה איחור לעומת השעה שהובטחה לקהל (מדובר באיחור אופנתי למדי) קירל עלתה לבמה בקול תרועה עם הלהיט הכי עכשווי שלה "דה זה וו" ומיד סחפה יחד איתה גברים, נשים וטף.

נועה קירל (צילום: עמרי סילבר)
נועה קירל (צילום: עמרי סילבר)

כשהיא מוקפת בלהקה חיה על הבמה, מסכי ענק עם גרפיקה מושקעת וכל הפירוטכניקה הכי מטורפת שתוכלו לתאר לעצמכם, קירל רדפה שיר אחר שיר עם אנרגיות שיא ותשוקה אמיתית. תחילה היא ירדה מהשמיים על ירח, בהמשך נכנסה על כיסא ענק, דרך מסגרת אליפטית צבעונית, באמצע זירת אגרוף ולבסוף מפל מים מהשמיים. אין ספק שמי שאמון היה על החוויה הכוללת של ההופעה הגיע עד לפרטים הקטנים. 

להיט אחר להיט קירל הפציצה עם אנרגיות לא מובנות מאליהן, תוך שהיא שרה, רוקדת, מטפסת ומפזרת את אהבתה לקהל. אחרי שני השירים הראשונים היא אפילו הכריזה: "ערב טוב פארק הירקון! כמה חיכיתי להגיד את זה ולהגיע לרגע הזה. תודה לכולם ולכל מי שבא, אתם הקהל הכי מדהים בעולם. עבדנו קשה כדי להכין לכם ערב מושלם, אז אני מקווה שלפחות לערב אחד נשים הכל בצד ונבוא ליהנות". אם זה לא מה שיגרום לכם לצעוק "נועה קירל לנשיאות", אני לא יודעת מה כן. 

נועה קירל מארחת את איזי על פארק הירקון (צילום :יחצ)

הזמרת האדירה הפציצה עם השירים "קילר", "אמבולנס" ו-"מיליון דולר", כשלאחריהם התארח מי שהביא את הכוכבת הגדולה לאן שהיא היום, הראפר איזי, שהחל את שיתוף הפעולה הראשון שלו עם קירל בבת המצווה שלה - ומשם הכל היסטוריה. השניים שרו את "מדברים", שהפך לבקשת הקהל לאור המופע של שנה שעברה, ובהמשך את השיר המשותף שלהם "גושפנקא".

אחרי עוד כמה משיריה של הכוכבת, ביניהם שיר הגאווה של השנה "פרובוקטיבית", וכמה מהלהיטים שלה באנגלית כמו "Drum", "Bad Little Thing" ו-"Thought About That", הגיעה האורחת השנייה שלנו לערב, אודיה אזולאי, שבעצמה כובשת את הבמות הכי גדולות במדינה. השתיים ביצעו יחד את השיר "מאמי" המשותף שלהן, לאחר מכן אזולאי נשארה לבדה וביצעה את "אינטלקטוערסית" שלגמרי התאים לווייב הכללי של ההופעה. 

שוב, קירל עלתה לבמה וביצעה באופן מרשים ביותר את "פאוץ" ו-"יהלומים", שהם שניים מהשירים המושמעים ביותר שלה, תוך שהיא שילבה בגאונות את תיעוד ההתארגנות שלה מאחורי הקלעים וגרמה לקהל להתחבר אליה אפילו יותר. אחרי ביצוע לשיר "פנתרה" עלתה להצטרף לחגיגה הזמרת אלני פוריירה, שייצגה את קפריסין באירוויזיון 2018 עם השיר "Fuego" שהפך ללהיט פופ על זמני. 

נועה קירל מארחת את אלני פוריירה בפארק הירקון (צילום :יחצ)

עוד המשיכה קירל עם השירים "שלוש בנות", "בא לי בלילות" ו"טרילילי טרללה", וירדה להדרן. אלא שאל דאגה, אם חשבתם שפספסנו תחשבו שוב, כי אין סיכוי שהיא שכחה את השיר הכי מטורף שלה השנה - "יוניקורן" שייצג את ישראל באירוויזיון 2023. עם ויזואליה על המסכים שהיפנטה אותי, הריקוד המקורי מהבמה באירופה ואפילו מפל מים, קירל חתמה את אחד הערבים הגדולים והחשובים ביותר בחייה תוך שהיא מזכירה לנו בדיוק למה היא מי שהיא.

אין ספק שמדובר בכוכבת בקנה מידה שהוא בינלאומי, ופארק הירקון הוא אחת מהבמות המצומצמות שעוד תפגוש בחייה. קירל היא תופעת טבע בלתי מוסברת, היא סיפור של גאווה, של כוח רצון ושל אמונה עצמית. ועם כל הילדות הקטנות שראיתי בקהל, כיף לדעת שזו המודל שלהן לחיקוי. 

נועה קירל מבצעת את "יוניקורן" על במת פארק הירקון (צילום :יחצ)