ב-27.11 יתקיים בהאנגר 11 מופע מחווה לאיש התרבות והתקשורת האגדי מודי בר-און ז"ל, בערב מיוחד שחוגג את שלושת האהבות הגדולות שלו - מוזיקה חיה, הומור וספורט. שם המופע "תבלו", מילה שהכי מזוהה עם מודי שנהג לאחל אותה לצופים רגע לפני שריקת הפתיחה של משחקי הכדורגל בליגת האלופות. על הניהול האומנותי של המופע אחראי חיים שמש ועל ההפקה toMix והאוזן השלישית.

בערב ייקחו חלק שורה ארוכה של אמנים ולהקות, שחקנים ושדרני ספורט איתם מודי שיתף פעולה ויצר לאורך השנים. הקאסט של תוכנית הסאטירה המיתולוגית "החמישייה הקאמרית": דב נבון, מנשה נוי, קרן מור, רמי הויברגר ושי אביבי במפגש נדיר על הבמה.

מודי בר און ז''ל (צילום: צילום מסך מערוץ הספורט)
מודי בר און ז''ל (צילום: צילום מסך מערוץ הספורט)

לצד מקבץ מכובד של אמנים ולהקות שהתארחו אצל מודי באולפן ליגת האלופות (מתוך רשימה עצומה), אשר יצדיעו בהופעות לייב לאיש שפרגן כל חייו למוזיקה ישראלית והגה את הקונספט הייחודי של הופעות חיות באולפן הכדורגל. ביניהם: אפרת גוש, יוני בלוך, אתניקס, הדג נחש, היהודים, נינט טייב, עמיר בניון, רמי פורטיס ויוסי פרץ שהיה שותפו של מודי בהרכב "איך זה עובד באמת".

ובגזרת הספורט, חבריו הקרובים של מודי, השדרנים מערוץ הספורט שעבדו איתו כתף אל כתף במשך השנים: אבי מלר, אלי אילדיס, יהונתן כהן, מירי נבו, נדב יעקובי, רותם ישראל ושרון פרי.

בנוסף, בערב המופע יושק תקליט ויניל כפול "מודי הופעות חיות מאולפן ליגת האלופות", הכולל ביצועים נבחרים של מיטב האמנים וההרכבים בארץ, שהתארחו לאורך השנים אצל מודי באולפן. באלבום משתתפים חלק מהמוזיקאים שמשתתפים במופע לצד רבים וטובים אחרים, ביניהם: דודו טסה והכוויתים, מופע הארנבות של ד"ר קספר, שלומי שבן, רפי פרסקי, ג'ירפות, ואגדות המוזיקה אריק איינשטיין ויצחק קלפטר זכרם לברכה.

התקליט מאגד בתוכו 20 שירים בביצועים חיים כפי שהוקלטו באולפן ליגת האלופות של ערוץ הספורט, בין השנים 2003 ל-2012 ונכללים בו, בין היתר: אריק איינשטיין, יצחק קלפטר, רמי פורטיס, כרמלה גרוס וגנר, היהודים, מוניקה סקס, שלומי שבן, עמיר בניון, אפרת גוש, נינט טייב, הג'ירפות, שלומי סרנגה, יוני בלוך ורבים אחרים.

ברצף האלבום משולבים דברי קישור של מודי, או פתיחים נוקבים, או קריאות, או דברי שנינה, שליוו בחינניות אופיינית, את ההופעות החיות באולפן. את התקליט ערך אסא אופק (האוזן השלישית), בשיתוף עם יוני אוחיון (ערוץ הספורט).