השחקן דביר בנדק שוחח השבוע עם איריס קול ב-103fm על השתתפותו במופע של תזמורת המהפכה המוקדש לגשש החיוור, שיעלה במסגרת פסטיבל המהפכה באופרה הישראלית בין 5 ל־7 באוקטובר.

נטע ברזילי, מרגי, אגם בוחבוט ועוד: אלו מופעי החימום של ברונו מארס
"חשבתי שבשמיים הרבה יותר מעניין": רבקה גור מתכתבת עם המוות בהצגה חדשה
 
"הקהל ממש צמא לסוג כזה של דברים", אמר השחקן. "זה מופע ממש מרגש עם עיבודים של התזמורת לשירים של הגשש. יש וידיואים של הגשש, ודקלה הדר ואני עושים 3 מערכונים ושרים שני שירים. אבל רוב הזמן התזמורת פשוט מלווה מערכונים ואתה מבין את העוצמה של המוזיקה הזו, של המערכונים שגדלנו עליהם וזה נפלא".

"למצוא מכנים משותפים ולהציף אותם עכשיו, זה מאוד גורלי. 'למה אנחנו פה? למה החלטנו להמשיך לחיות ככה, קבוצה של אנשים?'", הוסיף. "יש הרי מכנים משותפים נפלאים ואחד מהם זה נוסטלגיה".

בהמשך התייחס להשתתפותו בפסטיבל צלילי ילדות בתיאטרון חולון, במסגרתו יעלה עם חנן יובל מופע המוקדש לשיריו של יהונתן גפן: "אני פגשתי את חנן בכמה צמתים בחיים, ולפני כמה חודשים שלחתי לו וידאו, שיר שלו שבחרתי לשיר בפרמיירה לסטנדאפ שלי".

הוא ציין: "כמה חודשים אחרי זה הוא התקשר ואמר, 'אני עושה מופע של שירים של יהונתן גפן שאף אחד לא הלחין'. הוא חשב שאני צריך לחשוב על זה (הצטרפות למופע), התרגשתי מהטלפון באופן שאי אפשר לתאר. אמרתי לו 'כמובן'. אני שותף לרגע היסטורי. הוא פשוט הלחין שירים של יהונתן שאף אחד לא נגע בהם".

"זאת תהיה השמעת בכורה של 10 שירים, שאף אחד לא מכיר", סיפר, והוסיף: "אני גם אשיר חלק מהם וגם אקריא קטעים מהספרים שהשירים טמונים בהם, בין השירים".