תיאטרון "הקאמרי" הציג בחודש מאי האחרון את הרפרטואר שלו לעונת 2018-2019, כשההפקה המסקרנת ביותר היא ההצגה "זה אני" אותה כתב של מאור זגורי. עם פרסום הידיעה הרוחות בעולם התרבות הישראלי סערו מצד אחד, והסקרנות הרקיעה שחקים מצד שני. היום (שלישי), כמעט שנה אחרי, עם מחאות ציבוריות ואמנים שהציגו את דעתם נגד או בעד המחזמר, "הקאמרי" העניק הצצה ראשונה להפקה היקרה ופתח את חדר החזרות לעיתונאים. "מעריב אונליין" מעניק לכם הצצה ראשונה לאחד הנאמברים הגדולים של המחזמר המדובר שכולל מחרוזת של השירים "צאי אל החלון", "בחוף של פורטוגל" ו"שמחה גדולה הלילה".

להצגה המדוברת לוהקו לא מעט שמות מוכרים ביניהם עדי אלון, איציק כהן, יסמין לוי, מורן מזור, ספיר סבן, נופר סלמאן, ניר סעדון, לואי עלי, בר צברי, יוסי שיטרית ושמרית ששון.

בתיאטרון "הקאמרי" תיארו את "זה אני" כ"סיפורה של משפחת טולדנו, משפחה ירושלמית של חוזרים בתשובה, ובמרכזו מסע התבגרותה של בת הזקונים אדריאנה. האב נפתלי טולדנו (איציק כהן) הוא המנצח הראשי ומייסדה של "התזמורת הספרדית ירושלים" ומלווה בבן טיפוחיו הפייטן אליהו אליאס.(יוסי שיטרית/בר צברי) האם מרסדס (יסמין לוי)הייתה בעברה החילוני זמרת בלהקה צבאית, והורישה את אהבתה למוסיקה לשלוש בנותיה: מיראבל השמרנית,(שמרית ששון) נרי המרדנית (מורן מזור )ואדריאנה הצעירה (נופר סלמאן) . אדריאנה חולמת ללכת בדרך אמה, למרות שמשפחתה החרדית אוסרת על שירת נשים".

"במסע להגשמת חלומה נתקלת אדריאנה בשלל דמויות ומקומות המשפיעים על מסלול חייה", הוסיפו בקאמרי. "במועדון בעיר העתיקה בירושלים בניהולה של לינדה (ספיר סבן/ג'ולייטה נחום) היא פוגשת בשני מלצרים מזמרים: מוראד(לואי עלי) ופרדי(עדי אלון) - בו היא מתאהבת לראשונה בחייה. במסעה המטלטל נסחפת אדריאנה אל תוך חיי הלילה של תל אביב, לומדת על הקשיים הכרוכים בהגשמת החלום, ומתמודדת עם הדילמה הנצחית של כולנו: הבחירה בין ערכי המשפחה לבין הגשמה עצמית".

"זה אני" יעלה ב-16.4 בתיאטרון "הקאמרי".