נדמה שהשיר "TOY" והמבצעת נטע ברזילי, קיבלו כל כבוד אפשרי - החל מהזכייה בתחרות המוזיקה הגדולה בעולם, דרך מקומות גבוהים במצעדים ברחבי העולם ועד תואר "אלופת היוטיוב של האירוויזיון". כעת, גם השיר השני של ברזילי מקבל גושפנקה של הצלחה מעבר לים.



הסינגל האחרון של ברזילי, "באסה סבבה" שיצא לפני כחודשיים וצבר 14 מיליון צפיות ביוטיוב, התברג השבוע למקום השישי במצעד המוזיקה החשוב בעולם, ה-"Billboard" האמריקאי, בקטגוריית "Dance Club Songs".



מיקומה במקום הגבוה במצעד האמריקאי, למעשה הביא אותה לניצחון על מוזיקאים בינלאומיים גדולים וותיקים כמו אריאנה גרנדה שהגיעה עם שירה "7 Things" למקום השביעי, קלי קלרקסון שהגיעה עם שירה "Heat" למקום התשיעי ו"365" של zedd וקייטי פרי שהגיע למקום ה-22.





הקליפ הבינלאומי שמלווה את הסינגל בוים על ידי רועי רז וצולם בקייב, כשהוא מונה למעלה מ-250 אנשי צוות וכ-50 רקדנים ומשתתפים. על פי ההערכות, עלות הקליפ קרובה למיליון שקלים. "אני מתרגשת לחלוק איתכם את 'באסה סבבה' - המנון חגיגי ומעצים, על יציאה לעצמאות מכל הבחינות, על להיכנס בקושי שבחיים - ביחד - ועם המון שמחה, קלילות וצבע", סיפרה ברזילי עם יציאת השיר.



"למדתי השנה דרך הקהל שלי שאני יותר חזקה ממה שנדמה לי שאני", הוסיפה ברזילי. "ושהאור והשמחה בתוכי והאנשים שסביבי מסוגלים לנצח ביחד את כל החושך שבא מבפנים ומבחוץ. קרנף היא חיה עם עור עבה מאוד שמגנה על עצמה ועל העדר שלה בתקיפה ולא בבריחה. היא גם חיה בעדרים והם נעים ושורדים יחד".