חזרה לשגרה בעולם התרבות: תאטרון החאן בירושלים חוזר לפעילות, לאחר שלושה חודשים בהם הושבת ולא התקיימו בו הצגות ומופעים. הפעילות תתחדש באולם הבית, ובמקביל לאורך עונת הקיץ יוצגו הופעות במרחבים ציבוריים ברחבי העיר. המוסד יעלה עם הצגת הלהיט "סיפור על אהבה וחושך", שכתבה וביימה איה קפלן בעקבות ספרו המופתי של עמוס עוז. בסוף החודש יעלה המסך על הצגת "טייבלה והשד", שרוני סיני עיבד לבמה על-פי סיפורו של יצחק בשביס-זינגר ומביימת רעייתו שירילי דשא.

התאטרון בחר לפעול כך כדי להיות מונגש לקהל צופים רחב וכדי להרגיע חששות אפשריים של הקהל מפני שהייה באולמות סגורים בצל התפשטות נגיף הקורונה. לאחרונה פעל המוסד לגיוס מערך נרחב של שותפים עסקיים וכן גורמים ברשויות, זאת על מנת לאתר מיקומים בהם יוכלו להעלות את המופעים. בחודש יולי יתקיימו חלק מהצגות החאן באמפי הפתוח בגן הפעמון וכל על במה שתוקם באופן מיוחד בגיא בן הינום, תוך שיתוף פעולה של העירייה. כלל המופעים יתקיימו תוך מעקב אחר הנחיות משרד הבריאות. 

"אנו נרגשים מאוד לפתוח שוב את שערינו, ובעיקר נרגשים שעלה בידינו לחשוב ולצמוח מתוך המשבר הזה, ושיחד עם שותפינו הנאמנים הצלחנו לבנות תכנית קיץ קסומה ומיוחדת לפעילות החאן בכמה מוקדים בעיר ירושלים. תכנית זו תאפשר לנו גם להשיב במהרה את העובדים והשחקנים המסורים לעבודה לאחר שלושה חודשי חל"ת, וגם להפיח חיים ותרבות ברחבי העיר ירושלים – עבור צופינו הנאמנים, וכלל תושבי העיר", בירכה מנכ"לית התאטרון, אלישבע מזי"א. 

גם יו"ר החאן, משה ביבי, התייחס לפתרון היצירתי ואמר: "כמוסד תרבות מוביל בירושלים חשוב לנו להיות בחזית הראשונה החוזרת לפעילות בעיר. מאמץ מיוחד ייעשה בכדי להביא קהלים חדשים לחאן. ברצוני להודות לעובדי התאטרון על ההבנה והתשוקה לשוב לפעילות, וכן תודה מיוחדת לראש העיר, למשרד התרבות ולקהילה העסקית שהתגייסה לסייע לנו להרים את הפעילות המיוחדת בקיץ".